NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Oh dat ben ik zeer zeker met je eens :slight_smile:

2 likes

Alleen het is wel dat stukje naamsbekendheid, marketing en branding. Wil dit een succesverhaal worden dan zal Jan hier toch iemand voor moeten zoeken die hier in kan assisteren, dit is wel een vak apart.

7 likes

Ik kan niet veel, maar hier weet ik toevallig een beetje van. Een boomlange (import)Fries met carbonklompen en een Dalisnor die kan toveren met titanium is een feestje voor elke marketeer, zolang de kwaliteit en leveringszekerheid maar geregeld zijn. :grin:

16 likes

Zeker weten? Ik kan het sneller!
puzzel

Voorlopig lijk je er nog aardig moeite mee te hebben dus ik zie je niet als concurrent… :grimacing:

5 likes

Ik kon niet zo snel een plaatje vinden die in elkaar zat :rofl:

Eerste pagina van Google;

3 likes

Ik wilde wel een echte puzzel kunnen laten zien.

1 like

Als je iets groots van dit wilt maken moet je hoe dan ook personeel aan nemen ook in de beginfase(s).

1 like

Outsourcen bij @stefanketelaars :cold_face:

Mijn nieuwe puzzel :thinking:

16 likes

Als ik zo af en toe zie wat voor bende er gepushed wordt door de bekendere recensenten en influencers en voor welke prijzen dan is dit toch wel een product met potentie.

• promotie omhoog
  • prijs omhoog
  • voorraad aanleggen
  • wachtlijst wegwerken

In omgekeerde volgorde…

5 likes

Dat het gepusht wordt wil niet zeggen dat het grootverdieners zijn huh :smirk:

Maar ik zou zeggen, Kabaalstra ga ervoor :+1:t2::+1:t2:

Edit: prijs omhoog is geen, of zelfs verre van, goed advies denk ik.

En een machinebedrijf zoeken die deze in grote oplagen kan maken. Als je ineens veel stuks besteld, valt de prijs reuze mee. Die krijg je ook echt wel weggezet. Heeft Arie tijd om weer te gaan pionieren.

Laat ik het anders zeggen, laat die korting zsm vervallen.

Korting is voor winkeldochters en incourante meuk.

2 likes

In dezelfde lijn als deze tool een schroevendraaier zou ook wel leuk zijn

4 likes

Eerst kapitaal opbouwen lijkt me verstandiger.

1 like

Me too. En dat is wel een beetje het probleem.

3 likes

Kleurtjes naar keuze voor €2,50 en inzetjes voor €2,50 is natuurlijk ook veel te goedkoop.
Ik weet in ieder geval niet waar ik een setje Bergeon inzetjes kan kopen voor €2,50 als particulier. Volgens mij komt €6 a €8 eerst.

Ja mensen ik ben vandaag positief :pray:

2 likes

Eerlijk gezegd wij ook niet… we kopen ze duurder in.

Ik weet zeker dat ik ze ergens voor dat bedrag gevonden had… maar toen we ze moesten bestellen kon ik ze niet meer vinden…

Maar die 2.50 heb ik zelf geroeptoeterd.

2 likes