NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Dan mag die prijs echt wel omhoog. Geef HF leden gewoon tot Zondag avond de tijd om te bestellen voor deze prijs en dan aanpassen zou ik zeggen. Dan heeft iedereen zijn kans gehad,

1 like

Misschien wel
 maar denk dat we voor HF-ers de prijs wat lager moeten houden. Mensen willen niet het gevoel hebben meer te betalen dan een ander.

Als Arie zn productie snelheid omhoog kan gooien is het ook goed.

2 likes

Heel lief! Maar dat staat zowat gelijk aan vrijwilligerswerk :grinning:

Qua batches en uitlevering etc i.c.m. kapitaalopbouw, ik heb wel wat ideeën voor later of een volgend project. Mocht je de behoefte er aan hebben om hierover te brainstormen, stuur gerust een pb.

1 like

Dit is voor mij sowieso al vrijwillig. Nu heb ik Arie ermee benadeeld.

Grootste winst is dat Arie nu met Dumet best een succesvol product heeft naast de werkbanken, wat kapitaal om te investeren, en zn werkplaats in moet om tools te fabrieken.

En een hoop mensen die tevreden zijn met het tooltje. Dat is ook lekker natuurlijk.

15 likes

Als hij de kans nu maar grijpt. Dat is waar ik soms aan twijfel,
Maar daar zal ik geen discussie meer over starten. Het is alleen eeuwig zonde als hij nu niet door pakt. Hulp van iemand zoals jouw is goud waard op dit moment,

1 like

Ik had ook niet anders verwacht. Ik ben sowieso best gevoelig voor dit soort projecten :grin:

2 likes

Ik denk dat ik daar beter niet op kan reageren.

Ik ben blij dat mensen positief zijn over de kwaliteit van dit tooltje. :stuck_out_tongue:

5 likes

Tjee, goed opgelet ik wist het geeneens :rofl::rofl::rofl::+1:

Zien er netjes uit Jan :+1:

Lieve HF-ers, liefhebbers van dit prachtige tooltje, ik denk een donkere bui aan de horizon te ontwaren. De donkere Bergeon inzetjes wolk. Ik denk, dat op zeker moment Bergeon in de gaten gaat krijgen, dat hĂșn tooltje in feite door een andere farbrikant, namelijk Dumet, wordt beconcurreerd en wel met hun inzetstukjes. Dat zal meneertje Bergeon niet leuk vinden en die gaat daar een stokje voor steken. Namelijk door geen inzetstukjes meer te leveren of te laten leveren in aantallen van 100 (50, 25, 10 what ever) of meer. Die inzetstukjes hebben ze in de markt gezet voor hun product en niet voor Jan en Alleman.
Tijd voor plan B.
Plan B? De inzetstukjes zelf (laten) vervaardigen! @stefanketelaars: weet jij een fabrikant die dat zou kunnen fiksen?

Of ben ik nu (te) pessimistisch? Of toch realistisch?

4 likes

Ik denk dat Bergeon geen seconde last heeft van ons.

10 likes

Lol.

Begin effe het volgende hoofstuk voordat dat hoofdstuk er is.

3 likes

Bergeon moet het gelukkig niet alleen hebben van de inzetjes en bandentools, dus zal allemaal wel meevallen

3 likes

Die zie ik als een voordeel, zie je te weinig meer bij nieuwe modellen.

3 likes

Onder meer. Maar sowieso om te verkopen. Wanneer de vraag toeneemt, dan zou dat kunnen leiden tot prijsverhoging, dat kan altijd. Samsung en Sony verkopen zelf telefoons, maar ook componenten aan elkaar en aan Apple.

Het Dumet tooltje is qua concept ook geen concurrent. Maak je hierom geen zorgen.

Een alternatief zoeken kan nooit kwaad, maar in deze is de naam Bergeon wellicht een pre.

1 like

Nou, dat is eenvoudig, het dumet tooltje zonder inzetstukjes verkopen. Iedereen koopt zelf los, dus bergeon levert ze per stuk en niet aan een “concurrent”.

1 like

Gewoon lekker verkopen ‘met inzetjes of zonder inzetjes’

De hele naam Bergeon niet noemen.
Next.

2 likes

Gewoon de rechten aan Bergeon verkopen voor duizendmiljoenmiljard,iedereen blij :grinning:

9 likes

Na enige tijd dit topic te hebben gevolgd, toch maar besloten om er ook ÚÚn te bestellen. Leuk initiatief en ik heb er alle vertrouwen in dat de tool op enig moment binnen komt.

7 likes

Ieder jaar weer een andere versie dan zijn de eerste van dit initiatief zo een hot item.

Wellicht dat we een certificaat en doos bij krijgen om ze bij AVW als vintage te verkopen voor veel geld.
Wellicht kunnen ze geleverd worden bij een sport Rolex als tooltje. Alleen jammer dat er geen serie nummer is ingelaserd maakt het nog exclusiever. En voor je het weet heb je grijze dealers die deze tooltjes wel verkopen omdat ze niet goed leverbaar zijn zodat ze tegen premium prijzen worden verkocht. Zeker de eerste 150 stuks. :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

1 like