NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Beconcureerd? :wink: Het is een leuke tool, maar enkel te gebruiken bij hoge nood. Ik voel me beduidend zekerder met een Bergeon 6767 :+1: Maar je hebt wel gelijk, dit is niet het waarom Bergeon de inzetstukken levert.

2 likes

Besteld, hoop er een mooie banden swap tool aan te hebben.

2 likes

Ik zie toch liever eerst uitleveren aan de al lang moeten wachten klanten, voordat er weer nieuwe kanalen worden aangeboord en er nog langer gewacht moet worden. Zeker nu er al behoorlijk uitgeleverd is, is het balen als men nog langer moet wachten.

5 likes

Ach, tisbijnakerst en dus een Momentum besteld, voor mezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Vuistregel is verkoop = inkoop × 3 toch.

Dat kan, maar geldt niet voor alles. Het ligt er ook vaak aan wat voor een contracten er gesloten worden met leveranciers. Dit hangt ook weer af van hoeveel je afneemt. Het bedrijf waar ik voor werk koopt een bepaald product in voor 19 cent en wordt verkocht voor 3,49. Maar we hebben ook producten die ingekocht worden voor 2,50 en worden ook verkocht voor 3,49. Die vuistregel gaat dus niet voor alles op :wink:

Maar over wat de tool nou moet gaan kosten, daar wil ik niet over gaan. Het is meer de Aftersales waar ik wel over mee wil nadenken, indien daar uiteraard behoefte aan is.

2 likes

Waarom?

De opvolger ervan is er trouwens al even. De 7767-f blijft beter op tafel liggen.

Vind ik ook. Maar uiteindelijk moeten er wel tooltjes naar anderen.

2 likes

Ik weet niet waar deze flauwekul vandaan komt. Een dergelijke brutomarge realiseer ik zeker niet op mijn bi-, mono- en microkinies.

1 like

Nee maar jij denkt dan ook in het groot. :sunglasses:

1 like

Wij leven echt in een bubbel eigenlijk :joy:

1 like

Dat is mijn doelgroep. Daarom weet ik nog een betere marge te realiseren dan de lingerieverkoper die zich op het brede segment richt.

1 like

Ik heb dit gegoogled. :star_struck:

Hoe wis ik mijn zoekgeschiedenis ookalweer?

7 likes

I know. :grinning:

Een hamer wil wel eens helpen.

2 likes

Aha, ik bied microkinies aan speciaal voor oversized dames.

2 likes

Nice :ok_hand:t2:
Ik geloof dat ik een nieuwe droombaan heb :smile:

4 likes

Vanaf ca 160/170 kg

1 like

Okee dan misschien niet helemaal voor mij, maar toch mooi dat het er is :pray:t2:

• sorry voor mijn offtopic vragen mensen, ik raakte afgeleid.
3 likes

Gentlemen… zullen we het weer hebben over springbars ?

2 likes

Ik ga er ook mee stoppen. Covid heeft de markt verziekt. De pasbus is al verkocht. Dubbellucht, luchtvering, leer, airco, stahoogte, was mooi ding.

1 like