geloof me, als dit tooltje verder reikt dan alleen dit forum en facebook, dan heb je er altijd van die idioten tussen zitten die het voor elkaar krijgen om het op een of andere manier slopen hahaha.
Het is niet alleen het gedeelte over het product zelf, maar denk bijvoorbeeld ook aan het informeren van de klanten bij vertraging, of als de post weer eens faalt en je tooltje is kwijtgeraakt, of het heeft ergens goed klem gezeten en je krijgt van PostNL er een excuus brief bij. Ik heb jaren bij een klantenservice gezeten en de meeste rare situaties kwamen voorbij haha. Maar wat me ook leuk lijkt is de strategie vooraf bedenken (dat is inderdaad niet echt aftersales).
Daar noem je wat! Ik heb er zelf altijd een hekel aan hahaha maar trap er soms nog steeds in. Maar bestaande klanten kunnen inderdaad hard gaan op een nieuw kleurtje. Laat staan als je er een limited edition van gaat uitbrengen⊠uiteraard wel eerst een beetje hypen haha.
Rust makkelijker tussen duim en wijsvinger en is in perfect in balans. Het is wellicht ook een gevoelskwestie, maar dat helpt in dingen die je lastig vindt Zoals bandjes verwisselen en eten met stokjes Dat gevoel van balans vind ik niet in de opvolger. Call me old fashioned .
En dan nog als ze er 3 per dag van verkopen heb je aan het eind van de maand nog droog brood. Volume, marge, prijselasticiteit, inkoop, kosten etc etc spelen allemaal mee. En ja DHZ zaken maken dingen duur door ze per stuk te verpakken, een pakje van 10 pluggen kost inkoop niets. Elk pakje moet wel opgehangen worden, bij de kassa gescand, vervoerd en geruild worden.
Het was ook een grapje. Natuurlijk kunnen marges nog veel veel groter zijn. Ging mij er vooral om dat de inkoopprijs hier ongezien 1:1 werd doorgegeven als verkoopprijs.