NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

De manier van schrijven geeft het gevoel dat we ze einde van de week kunnen verwachten :see_no_evil:
Er zit in ieder geval beweging in. Ik heb wel zin in het bestelde tooltje :+1:

Dit is een beschrijving van de vorige batch. hoop van niet

Arie is bezig met de grootste batch tot nu toe… denk dat deze week ambitieus is, maar t gaat wel voorspoedig.

Als deze batch de deur uit is zitten we op ongeveer 65% geleverd.

Nee, batch 3.

3 likes

Nou, ben benieuwd. Wanneer kun jij hem eigenlijk verwachten?

In dit tempo Batch 4 of 5.

Dan denk ik dat we bij lopen met wat rest voorraad.

Het maakt me niet uit Ruud hoelang het duurt.
Ik was het tooltje min of meer al vergeten. Ga me niet meer opwinden over een tooltje :slight_smile:

1 like

Je zou toch zeggen dat jij enige voorrang geniet. Denk dat iedereen dat wel vind.

1 like

Voelt beter als iedereen die ik erin geluisd heb dat tooltje al heeft. Daarnaast is t een wortel…

15 likes

:grin:

:upside_down_face:

Beetje zelfkennis.

1 like

Ik vond hem al zo vreemd smaken :carrot:

2 likes

Het is n fijn ding, dat tooltje.

1 like

40 likes

Ik weet niet of mijn zoon weet wat dat ding op dat tafeltje is. :joy:

4 likes

Ik heb er over na zitten denken, maar als Bergeon heb ik liever dat Jan inzetjes van hen gebruikt dan dat hij een tooltje maakt met compatible inzetjes die hij zelf produceert. Immers, nu verdienen ze iets aan Jan’s klanten. Anders verliezen ze misschien klanten voor inzetjes aan Jan…

5 likes

Zou kunnen. ik vergroot zaken uit dmv cartoons. Als cartoonist heb ik geen mening :slight_smile:

7 likes

Weet ik, ging ook meer richting de oorspronkelijke poster @Omanido . :slight_smile:

3 likes

Stil hier zeg!
@Ruud is het nogsteeds het idee dat de mensen die hem in de eerste dag(en) hebben besteld hem voor kerst krijgen? Ik kon het berichtje even niet terug vinden, hoop dat ik het niet verbeeld heb :laughing:

Dat is een ambitie… of we het halen weet ik niet. Ik vrees het merendeel wel, wellicht een aantal niet.

3 likes

:joy: tussen hoop en vrees…