op de verpakking staat “Friet” dus is’t Friet… klaar…nee… nog niet klaar… maar de frituur staat op te warmen…
wat de saus betreft… ach… soms maak ik mijn eigen saus… Frietsaus, Sambal, Kerrie, Koriander, Worchestershire Saus, Ketchup Tabasco en Nootmuskaat…
Hoe dan ook… we zitten hier niet op Smulweb.nl…
De Post was me net voor, dus helaas, de zojuist verzonden batch ploft vrijdag pas op de diverse matten in Nederland en België. ordernummer 93 tm 111 zijn de deur uit…
Morgen zoals gezegd Titanium Halen, straks nog wel even naar de zaak.
De EMCOturn 120 heeft wat last van de kou, daardoor kan het gebeuren dat delen van het geheugen gewist raken, een nieuwe Backup batterij zal ook wel helpen, maar dan moet ik eerst even zeker weten of ik die kan vervangen zonder dat de machineinstellingen meteen verloren gaan.
Ik moet ook uitzoeken in de manuals of ik de instellingen naar de PC kan exporteren, zo ja, dan is er geen vuiltje aan de lucht, dan schiet ik die instellingen in een bestandje, en dat gaat dan op een USB Zetpil in de kast
Ook de gereedschapstabel moet je kunnen exporteren, dat is ook wel handig, daar staan inmiddels 10 gereedschappen in, en ik wil die eigenlijk niet weer met het handje in moeten stellen.
Vandeweek was ik een programma kwijt uit het geheugen… welke?.. het programma voor de doppen… die had ik wel nodig, maar hij stond op een USB Stick, ik had namelijk om de Communicatie tussen machine en PC te testen de belangrijkste programma’s naar de PC gestuurd, dus daar heb ik een Backup van, die heb ik teruggezet, grote groene knop… en doorrrrrr… dat scheelt…