NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Vergeet de kaas niet!
Wordt het nog veel lekkerder :plate_with_cutlery:

1 like

Jan, je hebt het niet vaak over je ontbijt, kan je daar wat meer over los laten?

21 likes

'k heb nog een reststukje… die rasp ik er natuulijk lekker overheen… met wat paneermeel, en dan lekker gratineren

Da’s eigenlijk heel simpel… bordje Havermout, of Cornflakes… en een bakkie Espresso.

3 likes

Ondertussen zit je met je voeten te polijsten?
Of is het je lunchpauze
:crazy_face:

2 likes

de Boterhammen zijn inmiddels gedownload…

even een nieuw strookje schuurpapier op de houder gezet…

Zag je dat niet aankomen en hoeveel vertraging levert het op?

2 likes

Spannend. Nu gaat het toch echt beginnen, lijkt het.

1 like

Met de huidige verstoring van de wereldwijde supply chain……

Zelfs je bijpassende feesttrui aan:

image

4 likes

Geen… Mijn leverancier heeft ruim 100 meter op voorraad… die heeft nadat ik de vorige keer zijn voorraad gedecimeerd had meteen ruim ingeslagen…

't kost me 2 uurtjes om het op te halen, ik zou het ook kunnen laten bezorgen, maar dan moet ik maar zien wanneer het komt… Bovendien is even in de auto stappen om het op te gaan halen en welkome afwisseling… ik kom verder nergens momenteel…boogschieten is opgeschort bouwmarkten zijn dicht…
't is wel eens lekker om wat anders te zien dan de vier muren van mijn werkplaats, of alleen de draaibank of de werkbank in mijn Atelier…

7 likes

En je overhemd ook :grin:

Edit;Ruud was me al voor :roll_eyes:

2 likes

Friet wat is dat?

1 like

Dat kan je bij de snackbar downloaden en vervolgens met mayonaise op elkaar metselen.

7 likes

Dat doen wij met patat hier in de beschaafde wereld. Friet doe je maar in Belgenland :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik verwacht hem pas in 2022…:scream:nog tips om hem ergens in te hangen? :wink:

1 like

gemekker altijd

11 likes

Een indicatie dat je een afslag te ver hebt genomen en over ca een kwartier om de gaten in de weg heen moet navigeren want dan ben je in Belgiƫ.

1 like

Tegen de tijd dat je hem hebt kan die in de paastak :rofl: :rofl:

2 likes

Kaartje klopt niet helemaal, Hjir in FryslĆ¢n sizze wy Santich…maar dat is een detail

FTFY…

Dat… of frietsaus… en dat heet niet voor niets zo… :joy:

1 like

Friet, patat, op het einde heeft het allemaal dezelfde naam en kleur…
(en niet te praten over de geur)
Friet, dat is het niet,
maar Patat is ook niet je dat…

Niet zeuren jongens. Ik zeg toch ook niet, dat ik over mijn nek ga, als ik in de snackbar iemand een patat mayo hoor bestellen? Dan weet je al meteen, dat die boven de rivieren vandaan komt, en waarschijnlijk ook richting de randstad. En omgekeerd zullen die weer zeggen, we weten weer, dat we in het buitengebied zijn beland. :innocent:

Maar friet of patat, het zijn allemaal gefriteerde aardappelen in dunne staafjes gesneden.
En nu weer on topic!

EDIT: @Arie_Kabaalstra Nummer 129, wanneer mag ik die ongeveer verwachten in jouw schema? het komt niet op een week. Ik heb het nog niet gemist, dus een ramp is het niet, als het wat langer duurt. Maar net als iedereen, wil ik hem wel graag hebben! :sweat_smile:

1 like