Rechter: "Is de deze deliquent niet eerder veroordeeld tot het met voorbedachte rade ombrengen van een geliefde door er met een loc overheen te rijden? "
Trein ontspoort doordat er een onder horlogeforummers geliefde een zogenaamde ābandentooltjeā op de rails lag.
78 tm 92? Hoeveel van die dingen maak je per dag joh? Ik heb ordernummer 238, die op 1 of 2 november besteld is. krap 2 maanden zijn we krap 50 tooltjes verder, dus even rekenen, eh, betekent dat dan dat die 140 die je er nog moet maken een half jaar gaan kosten?
Ik dacht: Hij maakt er zeker 10 per dag, dus die komen over een maand binnen druppelen. Ik haat het als @HanDavinci zoān groot gelijk krijgt. Dat maakt golf niet leuker.
Denk maar zo, dit topic gaat met dit werktempo nog wel even bestaan. Moet je zien hoeveel lol je er nog uit kan halen
Gelukkig zijn de videoās van het productieproces cool.
En ben ik blij om te zien dat mijn keuze voor Fuchsia een vrij unieke is.
Uh?
Daar gaat āt fout.
Tekst uit āStekkie van de fuchsiaā:
*Iedereen in de stad *
*Heeft al een stekkie van de fuchsia gehad *
Meneer De Wacht, op nummer acht
Even teruglezen⦠Ok?
Dus wel⦠ik ga gewoon op het rijtje af⦠anders wordtāt teveel boekhoudwerkā¦
Ik heb het 15-20 verhaal wel gelezen, maar ik extrapoleer ook de leveringsdatum van nummer 92 in de beschouwing.
Maarreh, niet zo stekelig joh! Ik heb geen enorme haast en je Youtube video was interessant. Het gaat mij er echt puur om dat Han geen gelijk krijgt. Want dan gaat ie me uitlachen. En dan sla ik slecht. Waardoor ik verlies. Waar Han nog veel meer van gaat lachen.
Iets met een gentlemanās sport.
tjaā¦'t is net hoe serieus je Han neemtā¦
op dit moment heb ik voor 20 tools de schroefdraad erin zitten⦠dat is een tijdrovend procesā¦
't liefste zou ik die schroefdraad op de draaibank doen, ik heb daar de gereedschappen voor, maar daarvoor moet ook het programma aangepast worden, en ik heb op deze machine nog niet eerder schroefdraad gesneden⦠ga ik dan een ādag vrijā nemen om dat allemaal uit te vlooien?.. nahā¦die dag loop ik niet meer in⦠Mouwen opstropen, en doorpakken dan maarā¦
Nummer 92 is gearriveerd! op 22 september besteld, dus precies 3 maanden.
Ben er blij mee, echt erg mooi gemaakt! En een mooie kleur, āemeraldā
Rustig aan joh! Voor een compleet zelf gemaakt product gaat het goed toch in je eentje.
Rustig aan joh, Jan is echt heeeeeel hard aan het werk
Gelukkig had niemand voorspeld dat het zo zou lopen. Maar we zijn er bijnaā¦toch?
Boterhammen downloaden, bijtspijkers erin en
!!!1!!!11!!
Je doet net alsof ik het leuk vind om je bal met een doffe plof in de drek te horen vliegen. Maar ik heb wel zin in een rondje!
Volgende week even doen? Moet de grond wel iets zachter zijn dan nu, anders is het pingpongen.
Arie, heb je al een kerstboom in de werkplaats staan?
Nee, Ik doe ook eigenlijk niet aan Kerst, Ik zie niet waarom ik elk jaar de geboorte van Brian zou moeten vieren⦠Ik vier mijn eigen geboortedag wel, maar die valt 2 maanden laterā¦
't staat ƩƩnieder die 't tooltje al heeft, natuurlijk vrij om em in de boom te hangenā¦
ik heb net de 7 blancoās van deze order geslepen en geborsteld, nog 26 doppen in deze order.
de doppen die ik nog moet anodiseren, die borstel ik pas na het anodiseren, dus ik slijp ze, anodiseer ze, dan naslijpen, en borstelen⦠samenstellen en op de post⦠'k hoop dat ik dat vandaag nog ga redden⦠en dan moet ik eigenlijk ook de deur nog even uit⦠ik ben bijna door mijn Titanium heen⦠met die doppen ±38 mm gemiddeld per stuk, ben je zo door een metertje heenā¦
'k ga eerst even een paar bruine boterhammen downloadenā¦#extrabelegen #Boerenleverworst #glaasjemelk
@Arie_Kabaalstra is net een scheepsdiesel. Het duurt even voordat hij op gang is, maar als het eenmaal draait gaat het continue doorā¦ā¦dag in, dag uit. Twintig tooljes per dag, dag in, dag uit. Je gooit er af en toe een kan olie, biertje in, en verder gaat ie weerā¦ā¦ dag in, dag uit.
Vergeet de pizza niet
't staat ƩƩnieder die 't tooltje al heeft, natuurlijk vrij om em in de boom te hangenā¦
@Arie_Kabaalstra Hierbij het blauwe tooltje in de boom en de kleur van de kerstballen erop aangepastš
Pizza is alleen op maandag⦠dat was normaliter de avond dat ik ging boogschieten, en dan is een snelle maaltijd wel fijn⦠voor de rest heb ik niet echt een vast patroon qua maaltijden, ik kook gewoon waar ik trek in heb, ƩƩns in de week gaat wel de frituur een keer aan voor frieten, maar voor de rest?.. als ik vandaag nog in de supermarkt kom, haal ik misschien wel wat Ham, ik heb nog Witlof, kan ik lekkere ham-witlofrolletjes makenā¦
Ik vind em prachtig!..