NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Wel even de kwaliteit in de gaten blijven houden, met haastige spoed …

Ik zou sowieso eerst alle blanco tools versturen.
Minder werk en kan je dus snel van de lijst afstrepen.

3 likes

Ik ook. Prognose was weer eens te optimistisch.

Heb ik ook eens voorgesteld. Of te wachten met anodiseren tot een hoop in 1x kan. Voor 15 tooltjes waarvan er wellicht maar een paar in dezelfde kleur moeten schiet het niet op.

1 like

Heb jij een toevallig blanco besteld? :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

2 likes

Nog een hoger nummer hier :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Of gewoon op volgorde van ordernummers. Dat doet elke webwinkel en dat is in het begin hier ook niet gebeurd.

Ik heb geduld, maar het proces had echt anders gemoeten.

5 likes

Ach, ik lig er niet wakker van. Ik heb het ding helemaal niet eens nodig :joy:

Daarnaast is het een kopen van dat ding een ingecalculeerd risico, ik ken onze @Arie_Kabaalstra langer dan vandaag. Komt ongetwijfeld goed.

En zo niet dan toch. :man_dancing:

5 likes

Dat riep ik ook. Inmiddels al tig keer gebruikt.
Toch handig als je op de trein je bracelet wil verlengen :laughing:

16 likes

Ik hoef hem ook niet perse voor kerst, maar een indicatie wanneer men een bepaald ordernummer kan verwachten zou wel fijn zijn. maar goed reken maar uit ongeveer 20 per etmaal en nu t/m #92 de deur uit blijkbaar.

Sowieso goed om te zien dat het een goed uitgedacht en geproduceerd product is. Alleen maar respect verder.

On topic: gefeliciteerd @iNeedaWatch Ziet er echt tof uit!

2 likes

:thinking:Is dat niet lastig?
Ik bedoel als je een brug, viaduct en andere obstakels tegen komt Etc :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

“op de Bok?”… meester… Handje kolen erbij graag… :slight_smile:

1 like

Na het zien van jou foto’s snap ik wel dat er altijd vertraging is. :joy:

14 likes

:joy::joy::joy:

Is het klein genoeg voor de nieuwe Dumet titanium frosted dial? Lijkt me ook wel wat… Doe bij mij maar een busje met een gram of 20 erbij. Moet genoeg zijn om wat te experimenteren :D.
Order 153

1 like

Gewoon even bukken :laughing:

3 likes

Ik zie de krantenkoppen al:

De oorzaak van de ontsporing van de trein is waarschijnlijk dat de treinmachinist bezig was om een horlogebandje te verlengen.

:stuck_out_tongue: :wink:

2 likes

Ordernummer 102, besteld 22/9. Had toen ook gehoopt dat het wel in orde kwam tegen kerst. Maar geen probleem, het komt wel wanneer het komt. Dit is geen drop-shipping hé, dus beetje geduld is wel terecht.

Veel succes hiermee! Is duidelijk een groot succes.

5 likes

“Machinist vrijgesproken van nalatigheid ivm met vertraging levering banden tool”

De rechter ging mee in het verweer van advocaat… “als levering dusdanig lang op zich laat wachten, kan je spreken van” doel heiligt de middelen " dat bandje moest en zou gewisseld worden, helaas werd er enkelt van bandje gewisseld en niet van spoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Dat gaat niet op want de machinist had de tool al.
Aanklager: Het is de machinist aan te rekenen dat hij niet kon wachten om thuis met zijn nieuw verworven tool aan de slag te kunnen gaan.

:slight_smile:

4 likes

:joy:

2 likes