Alles kan kapot…
Ja… ALLES kan kapot… kijk eens bij het linker lager in het laatste shot… de behuizing is gescheurd…zelfs die schredder kon kapot…
Ze gooien ook echt niet de minste dingen er in…
Gaat lekker mannen
Shredder… nu blij? Tiep ook maar snel even tussendoor terwijl ik 2 kinderen in bed aan het gooien ben.
Die ene klaploper staat op die machine , je zou maar uitglijden…
@Arie_Kabaalstra ik heb de ontwikkeling van de tool met veel plezier gevolgd en vandaag de tool mogen ontvangen. Mooi geworden! Bedankt.
Veel succes met de volgende batches!
Dus vandaag 18 de deur uit.
Lekker hoor, zo’n 75 tooltjes per week en dan ben je met 3 weken er doorheen.
Groot zwart gat!
Als je nog o ringen moet hebben dit jaar moet je morgen even een bericht sturen. Daarna gaat hier de boel dicht!
Dit is wel goed nieuws voor je lever
Pommes frietjes is karton van de Mac. Maak mij niet boos. Friet haal je bij de friettent. Hier in het mooie Helmond bij een vriendelijke Chinees die gewoon houdoe zegt als je vertrekt. Zoals het hoort.
Stuur d’r maar gewoon een paar op. Als je op Jan moet wachten ben je waarschijnlijk te laat.
Zijn er dan 2 in Brabant?
Whahhahahaa schraap mij even van de vloer! Het is hier echt zo!
Mooi, zelfde kleur als de mijne.
Helmond aan Zee denk ik. Of Helmond aan de IJssel misschien?
Dat wil zeggen… 18 Orders…ja… maar er zaten er 2 bij met 2 tooltjes… dus 20 tooltjes in totaal.
'k heb wel gemerkt dat dat niet dag in dag uit vol te houden is…
15 per dag, dat zal wel haalbaar zijn… maar dan schiet het ook wel lekker op… het afwerken is eigenlijk de grootste tijdvreter… maarja… ik wil gewoon 't liefst niets anders horen dan:
Dus daarom wat meer tijd besteden aan de afwerking… 'k moet morgen in elk geval even een nieuw stuk Sunlight zeep klaarleggen op de wasbak… 't huidige is al bijna op… maar ja… je krijgt ook ontieglijk zwarte klauwen van dat slijpen van titanium…
@Flippeke, Ja… ik kom daar morgen even op terug… “besteldag” morgen…
Ik denk dat als je dat kan halen dat niemand zal zeuren.
Maar wat ik me afvraag wat is er afgelopen maanden dan gedaan, Waarom kan het nu ineens wel?
Ik bedoel zelfs met 5 per dag hadden er al 300 klaar geweest.
Even een crapfoto hoor, ik voel me lui
Het gaat veel over levertijd maar jongens, als ik dit zie en voel vergeet ik dat allemaal en denk ik, wauw wat gaaf dat dit unieke en zo goed afgewerkt ding hier tot stand is gekomen.
@Arie_Kabaalstra: Prachtig!
@Ruud: dank dat je dit tot stand hebt helpen brengen!
Ik zeg niks
Ow je zei lui