A dirty mind is a joy forever.
Jan heeft wel gelijk. Het komt er alleen een beetje crux uit.
Jaap heeft wel gelijk. Het komt er alleen een beetje crux uit.
Klanten wachten op een product, je hebt geen tijd voor die lange verhalen.
Crux of cru
?
Vandaag is het crux.
Inderdaad. Slimste is uitloggen op HF en doppen draaien.
Dat geldt voor ons allen 
Jongens… vrede op aarde…
'k ben momenteel even bezig met wat tekenwerk, voorbereidingen voor een ander product… continuïteit moet er zijn…
'k ben in mijn uppie, en zelfs als ik een gespleten persoonlijkheid zou hebben, kan ik nog niet op 2 plaatsen tegelijk zijn…
er gaan straks echt wel weer onderdelen gemaakt worden, de komende dagen zal er geen post bezorgd worden, dus die tijd wil ik benutten met het maken van een batch tooltjes, als ik dan maandag een grote doos met enveloppen in de post kan kieperen, dan ben ik tevreden…en een aantal mensen met mij, als ze dinsdag hun tooltje op de mat aantreffen…
En een fatsoenlijke uitlevering had er ook moeten zijn.
Er is geen bedrijf dat reclame mag maken op HF, dit topic had geweldige reclame voor Dumet kunnen zijn, maar je bent het zelf weer aan het vernaggelen met je gewauwel.
Er zal maar iemand afhankelijk zijn van je titanium onderdelen voor hun eindproduct met zo’n werkwijze. Poeh, die slingeren een strop om een Intercity zo.
Nou, succes met lanterfanten dan maar. Ik ga een biertje pakken.
Joejoe!
Ja… Han, Proost!.
't moge toch inmiddels duidelijk zijn dat ik een klein machinepark heb, dat het afwerken veel tijd kost (ik wil wel iets moois leveren, en aan de reacties van de mensen die hun tooltje hebben is dat klaarblijkelijk prima gelukt)
Verder, is het zo, en elke ondernemer zal dit beamen, dat er na deze klus wel weer nieuwe inkomsten gegenereerd zullen moeten worden, en het voorbereiden daarvan kan ik maar beter niet uitstellen tot ik alle tooltjes geleverd heb, ik kan niet van de wind leven… dan had ik molenaar moeten worden…
Laat’t biertje je smaken!
Ordernr 107 (mn huisadres) lag net in de brievenbus, welgeteld 1 dag na mijn verjaardag, mooi kadotje, dank Arie!
Nr. 83 is binnen. Ziet er heel strak uit. Ben er blij mee.
Dank je wel Jan.
Geinige tooltjes, hoe snel kan zo’n ding geleverd worden?
als ik em klaar heb, ligt ie als de post haar werk doet de volgende dag op de mat.
't is alleen dat ik veel meer tooltjes moet maken dan vooraf gedroomd…
Oh, dus over wat voor tijden hebben we het dan?
Moelijk te zeggen… hoewel de vergelijking met de levertijden van Rolex al een aantal keer getrokken is, heb ik momenteel niets op voorraad… er is onlangs een batch de deur uit gegaan, en er is nog geen volgende batch klaar…
Molenaars en hun vak zijn reeds aan het uitsterven, ik weet niet of jij de juiste persoon bent om hier het verschil in te maken.
Dwz in een opwaartse spiraal.
Elke goede ondernemer zal wel kunnen beamen dat je je bestand met klanten moet koesteren om ze te laten terugkeren. Veelal heeft het te maken met service, levertijd, kwaliteit/ prijs verhouding, emotie en zeer zeker een factor van gunning.
De kwaliteit / prijsverhouding is overigens top, het overige mag je zelf een invulling aan geven.
Pfoe das wel verrekte lang voor zo’n tooltje dan 
Het is wel even wat meer dan een geinig tooltje… zeg maar een geweldige tool? Erg onder de indruk Jan!
Wat blijft dat toch heerlijk dat titanium, zo licht als een veertje.!
Petje af!
Niet zo grappig Bas.