NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Dan zou men wel verkeerd denken Ik denk al met al dat het relatief snel is gegaan. Je zou eens bij een groot bedrijf moeten kijken hoe moeilijk een nieuw proces/product opzetten gaat…

Normaal zie je dat allemaal niet… en of het goed is of niet bij Arie krijg je wel een hele hoop van het proces mee… inclusief alle momenten dat je denkt DOE T NIET ZO. :stuck_out_tongue:

8 likes

Beste Ruud, de vergelijking met een groot bedrijf is zwak te noemen. Arie is juist niet een groot bedrijf.
En overigens: ik merkte begin / half oktober in een aantal reacties van jou ook een zekere mate van ongeduld.

Om dit topic van een zekere ondergang (lees: sluiting met veel gemopper in de richting van “het lijkt hier Småland wel”) te redden: wat een mooi tooltje, laten we daar op focussen.

7 likes

Hier gaan we weer. Tijd om lekker on-topic te blijven (het is een NA) of weer een topic te sluiten. Wat zonde dit, want zie graag de plaatjes van de NA’s!

4 likes

Ah, jij hebt hem nog niet binnen? Nog even geduld kerel!

Richtdatum was verzending van de eerste exemplaren ergens in week 41. Begin week 43 liggen nu de eerste exemplaren op de mat. Iets later dan de planning. Maar al met al zeker niet gek :+1:

5 likes

Ik had graag de deadline gehaal, en dat had gekund.

Maar ik ben helemaal niet zo ontevreden over hoe snel het allemaal is gegaan. Kunnen dingen beter? Zeker. Maar al met al liggen de eerste tooltjes binnen een paar maanden op de mat. Dat is gewoon best wel vlot.

Nu komen de volgende batches hopelijk snel.

12 likes

Precies en ze zien er ook nog eens fantastisch uit.

1 like

Klopt, vaak is de besluitvorming zo traag, dat er na een jaar nog geen besluit is genomen om überhaupt iets op de markt te brengen. Vervolgens moet een marketing- en distributieplan worden uitgerold. Problemen in de productie gaan over drie schijven alvorens iets gedaan wordt.

Mooi gebaar dat je Arie deze compliment geeft!

3 likes

:hugs:

4 likes

Tooltje ziet er top uit :+1:t2:
Mooi staaltje techniek.

Ben benieuwd wanneer mijn blanco nr 21 op de deurmat valt :slightly_smiling_face:
Het lijkt erop dat de volgorde random gekozen is.
Maar goed, we wachten geduldig af.

2 likes

Jij bent hier pas sinds 2020 actief dus je kan het niet weten maar levertijden zijn een dingetje voor Omanido.
De laatste vijf uitgaven van de HFLE hebben 6 jaar van de levensverwachting van de man afgehaald, met als absoluut hoogtepunt de HFLE 2017.

16 likes

Absoluut!

Nog niet genoemd, geloof ik, dat zijn de perfect gekozen rubber ringetjes van @Flippeke.

Bij het aandraaien, merk je net in de laatste slag een beetje weerstand. Genoeg om het schrale metaal-op-metaal gevoel te voorkomen en tevens om hem mooi strak te laten sluiten, en dat zonder zichtbare naad.

Dus ook een compliment naar @Flippeke :pray:.

9 likes

Mooi :+1: ! Kijk erg uit naar mijn tooltje, maar ik heb geduld en totaal geen haast.

2 likes

Dan beter niet allemaal oprakelen :+1:

@Omanido ik hoop oprecht dat je hem snel mag ontvangen. Gelukkig is het geen levensbepalend object. En je ziet nu dat er uitgeleverd wordt. Wellicht kun je daar enige positiviteit uit putten :+1:

@Allen Vriendelijk verzoek om m’n NA topic leuk te houden. Geen verwende kinder gedrag meer omdat je nog niet in handen hebt wat je zo graag wilt…

afbeelding

3 likes

Naar mijn bescheiden mening.

Als sommige mensen een maand of wat hadden gelezen over een tooltje, bij bedrijf x (hodinkee, fratello, enz.), levering in week 41. En vervolgens een mail hadden gehad dat er wat vertraging was en dat in week 43 de eerste uitgeleverd zouden worden. Dan denk ik dat er vrij weinig gezeur was geweest.

Maar doordat men kan meelezen met @Arie_Kabaalstra zijn vorderingen en diverse randzaken word het ineens voor sommige mensen een probleem.

@Arie_Kabaalstra mooie tooltjes :+1:

Ik ga nog effe een nachtje slapen over de kleur. Maar wat ik nooit gemist heb is nu essentieel om de dag door te komen.

13 likes

Dit tooltje is dus de iPhone van 2021!!

4 likes

Correctie: begin week 44 liggen nu de eerste exemplaren op de mat.

:grin:ik zie in de postnl app dat er een bruine envelop wordt geleverd​:grin:
Yess….ben heel benieuwd

2 likes

Correct!

1 like

Die credits zijn volledig voor Jan, hij heeft de afmetingen doorgegeven en ik heb enkel toegestuurd wat hij nodig had.

Dat het rubber van uitzonderlijke kwaliteit is ben ik het uiteraard wel mee eens! :sunglasses:

Rubber is essentieel in het leven. :pray:

13 likes