NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Viel mij enorm mee met ordernummer 154… Had hem echt nog niet verwacht.

3 likes

Dat wil niet zeggen dat alles tot dat nummer af is. Er zijn batches gemaakt van bepaalde kleuren en daarvan zijn de eerste verzonden.

1 like

Oei, ik heb nr 146, zonder kleur… Ga de brievenbus maar in de gaten houden dan, had hem pas rond sint of kerst verwacht. Wel gaaf dat het dus toch zo snel gaat blijkbaar!

1 like

Jahoor… Tuurlijk kan dat… doe maar even per PB of Mail…

Na een latertje thuiskomen met een NA op de mat is altijd leuk! Nummer 14 in rootbeer is gearriveerd. Ziet er super uit!

7 likes

nr 56 (blanco) nog niet binnen dus e.e.a. gaat in ieder geval niet op volgorde van bestellen.

1 like

Goed bezig Jan! Zit al een beetje te kwijlen…
Ook maar voor de brievenbus wachten dan🤪

1 like

Volgens mij wel. Ik zat bij de eerste 20, met kleurtjes:)
En soms doet de post er een dagje langer over… helaas, hopelijk ben je morgen aan de beurt.

2 likes

Ik zag dat @Veblen hem al had met bestelnummer 154 maar ik hou de brievenbus in de gaten.
Zou het wel logisch vinden als verzending enigszins op volgorde van bestellen zou gaan (al dan niet in batches)

Ik gok dat het een grapje was, Teun.

6 likes

154?.. 16 bedoel je… maar goed… :rofl:

Ik hou even voor mezelf tot welk nummer verzonden is… de eerste batch was een kleine batch, ik heb opgestuurd wat ik klaar had…
Ik ben nu ondanks “gedonder in’t vooronder” van de draaibank, en botte freesjes in staat geweest om in elk geval een flinke lading bodies te draaien aan één kant…
Gedonder met de draaibank is opgelost… nieuwe freesjes voor het oogje aan de lange dop zijn binnen… dus morgen een reeks doppen draaien… , en dan vooral de lange… want die kunnen dan meteen op de kleine draaibank voor de afronding en dan op de freesbank… de korte doppen hoeven niet op de freesbank. dus na het draaien alleen even afronden, en dan zijn ze klaar voor het snijden van de schroefdraad…
Ik heb vanmiddag 2 beitels besteld om de schroefdraad in de doppen op de draaibank te kunnen maken… dat scheelt ook weer. 'k heb nog niet eerder schroefdraad gesneden op deze draaibank, dus ik denk wel dat ik het kan… levertijd van die dingen is echter nog niet zeker… dus vooralsnog gewoon doorgaan met de huidige schroefdraad tap…

5 likes

Ik moet nog even wennen aan Level-3 humor denk ik :grinning: :blush:

9 likes

Thanks!, ik ben er ook trots op… best een uitdaging om in korte tijd een serieproductie op te zetten, maar de puzzelstukjes vallen op hun plek nu…

4 likes

Hij was wel leuk :joy:

4 likes

Heb jij de HF puzzel al?:see_no_evil:

4 likes

Jan is de HF puzzel.

4 likes

Fixed that for you

2 likes

:upside_down_face:

2 likes

Leuk dat er al batches verstuurd zijn. Foto’s van de eerste leveringen zien er goed uit! :+1:
Zal de komende dagen de bus goed in de gaten houden.

Waiting for post

1 like

Ah, duidelijk. Arie vindt, dat hij in korte tijd tot productie is gekomen. Men zou daar anders over kunnen denken.