Binnen. 1 is er voor de HF Actie van @jurk om te verloten onder de strip/puzzelkopers.
Met een koleregang de snelweg afgejakkerd om te kijken of mijn bestelling al thuis was. Zoveel bandjes om te wisselen
Niks op de mat…
Volgende ronde weer in spanning…
Maar ziet er allemaal goed uit. Maak dagelijks de teleurstelling mee van ‘render beats reality’ maar goed om te zien dat het daadwerkelijk echt zo gaaf is geworden als bedacht.
Nee, het was een vraag of de optie open lag ik gok dat Arie contact heeft gehad met Jur, en ik dacht, misschien zit hier nog een mogelijkheid, zou leuk zijn als Jur er ok mee is, gezien de grote belangstelling voor het Dumet Momentum topic
Ik zou af en toe gewoon ff de “mat” tjekken, want horen vallen doe je hem niet denk ik
Begrijp het. Maar gezien de motivatie van Jur bij zjin beslissing, zou de kans nihil zijn. En voorts, Arie is uitontwikkeld, zoals blijkt uit de vele ontvangen tools
De groene houd ik zelf.
Kan niet wachten op de mijne! Heb met een bandenslet horloge erbij met drilled lugs, dus deze past daar ideaal bij. Nu nog een watch-roll voor de extra bandjes mee de zeulen als ik even op reis ga.
Die prijs kan makkelijk x3 mooi product👍
Toch ook maar één besteld. Blanco #244
Ik ook maar 1 besteld…
Mooi, en “sommigen” maar denken dat er niets geleverd gaat worden en het topic door gedoe laten sluiten.
Eind goed al goed, de tools worden geleverd. Super werk @Arie_Kabaalstra, ik hoop dat je er een globale tooltjes business bij krijgt.
Eens! Dan had het topic immers niet zo gemodereerd hoeven worden en ook niet gesloten hoeven worden
Ik ben zo blij met dit ding, dat ik welhaast baal dat bij mijn andere horloge beide bandjes die ik heb quick release hebben
Maar wie weet, wellicht binnenkort weer een NA. Maar dan weer eentje die je om de pols draagt. Mocht dat niet doorgaan, dan maar op zoek naar een bandje zonder quick release
Ik heb die van mij ook vandaag mogen ontvangen. Ben er erg tevreden mee! Had hem ook totaal nog niet verwacht, dus was een leuke meevaller
Oh, en @Arie_Kabaalstra, kan ik niet nog een losse dop zonder oogje bestellen? Past hij makkelijker in mijn bandendoos voor als ik hem niet meeneem op vakantie
Tot welke order nummers heb je nu verzonden,?
En dan misschien langer zodat hij kwa lengte vergelijkbaar met en 6767F is.
Top initiatief en mooi resultaat! Heb er ook een besteld.
Dat maakt me weinig uit, niet te complex maken allemaal