NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Ok… ik flikkerde juist van mijn kruk af… :rofl:

1 like

Het is geen qwerty toetsenbord!

Edit
Het was al gezien…

Inderdaad… QWERTZ, duitse indeling… maar als je de Z op dit toetsenbord aanslaat , dan krijg je wel gewoon een Y…

1 like

Slimme computer hoor :partying_face:

1 like

En binnen! Gelijk maar Garfield gezelschap laten houden. Heel mooi geworden @Arie_Kabaalstra! Sluit mooi, en is super licht.

11 likes

En zojuist vond ik mijn nr. 151 ook op de deurmat.
Wat meteen opvalt is de kwaliteit van het tooltje. De schroefsluiting dempt netjes (heet dat zo??) bij het aandraaien.

Ik had de kleurloze versie gekozen omdat ik bij het zien van de groeven meteen een ander idee had…
Aangezien ik nogal snel last van zweterige handen is grip op gladde voorwerpen soms wat lastig. Dus ik heb een negental o-ringen (4.5x2mm) om de tool zitten wringen (met vloeken en schelden) en dat levert het volgende resultaat:

Grip is maximaal nu en een ander bijkomend voordeel is ook dat het niet makkelijk uit een broekzak e.d. glijdt EN het titanium raakt minder snel beschadigd.
@Arie_Kabaalstra nogmaals bedankt dat je dit hebt willen maken.

15 likes

Ik kan er ook een “н” van maken… maar welke toetsenbordindeling gebruik ik dan?.. (hint" de “н” is geen H…)

1 like

Zo is ie ook wel gaaf ja… maar als ik er voor gekozen had om er O-ringen omheen te doen, dan had ik de maat van de groefjes afgestemd op de O-ringen zodat ze minder ver uitsteken.
en… als je eerst een stukje papier over het tooltje legt dan rol je de ringetjes zo over alle groefjes heen… papiertje eronder vandaan peuteren… volgende…

Hij ziet er stoer uit zo!

3 likes

Geen idee :sweat_smile:
Ken alleen AZERTY en QWERTY.

йцукен?

ik heb ook een russische indeling geinstalleerd…

2 likes

Dat was vroeger wel één van mijn favoriete grappen, even de Nokia van iemand anders op Turks instellen :grin::grin:

3 likes

Hier ook aangekomen.
Bedankt voor het vakwerk Jan.

Zou er ook een tandenstoker inpassen?
Ben nogal bezig met mijn kakement de laatste dagen.
:innocent:

p.s. de doelgroep is dan plots nagenoeg onbeperkt Arie!

1 like

Hier lag hij vandaag ook in de bus, ziet er echt top uit!!

6 likes

Ik heb ook eerst een 6x2 geprobeerd. Dat ging een stuk makkelijker, maar die kon je makkelijk ronddraaien en waren ook een stuk bulkyer(??). Kleiner dan 4.5mm kreeg ik niet over de buitenste ringen van de individuele onderdelen heen omdat de spanning te hoog was. Die 4.5x2 waren precies de sweetspot. Pleuriswerk om ze er op te krijgen, maar ze zitten zo strak dat ze nergens meer heen gaan. En doordat ze redelijk opgerekt zijn ze ook een stuk dunner.

eerlijk?

een cocktail prikkertje gaat er zo in… ligt wel los… maar dan kun je em ook vervangen… :slight_smile:

5 likes

Als je je tooltje kan leveren met twee titanium tandenstokers ipv horlogevorkjes heb ik ook interesse.

4 likes

Nee een titanium prikker aan de ene kant, en aan de andere kant het banden verwisselvorkje.
Dat allemaal ook nog vaatwasser bestendig :innocent:

Doe mij maar zo n exemplaar, en zelfs als uitvinder hiervan betaal ik em gewoon :crazy_face:

2 likes

Ook goed, maar de Nobelprijs voor de tandheelkunde komt toch wel richting 033 op mag ik hopen ?
:innocent:

p.s. mocht deze prijs mijn kant op komen is het hele H.F. mijn gast , en vliegen we op mijn kosten naar dit feestje :crazy_face:

1 like

Dan zou ik even moeten kijken hoe ik die kan maken… eigenlijk moeten dat dan “Bergeon toothpicks” worden…dus een stukje 3 mm Titanium met schroefdraad erop, en een puntje eraan… weet wat je vraagt…

dan zou ik in de webshop een heel keuzemenu moeten verzinnen… inserts, of één insert en een tandenstoker…

4 likes