NA: pontiac hydraulica 20 super compressor duiker

Een maand of 3 echt niets meer gekocht op enkele rommelmarkt dingen na …

… tot vandaag. Op bezoek bij ons maatje @techca kwam dit tevoorschijn

Die moest ik echt wel hebben. Hebben voor de heb want er zijn genoeg horloges hier, maar ik moest hem echt hebben. Alles bij mekaar zijn er nog een vijftal horloges die we echt nog graag zouden willen hebben, één daarvan is de rado captain cook mk i duiker. Maar die zijn dusdanig prijzig dat, dat echt niet voor nu is en dat is ook niet erg, ooit. Maar ja toen kwam dit tevoorschijn, nah ik was meteen verkocht, ik was al verkocht toen ik hem voor de eerste keer zag zo een lange tijd geleden en nu vandaag was ie beschikbaar, echt ik heb niet vaak zoiets van dat moet ik echt echt hebben, maar nu dus wel. En dus kwam ie mee naar huis.

Ben er zo fier op dat ik gelijk een NA topic aanmaak. Normaal doen we dat maar pas als het horloge uiteen gaat en weer ineen, maar nee dit is een echte trots in de verzameling en die moet nu voorgesteld worden, kan niet wachten. En ook ik heb wat veel pintjes op om er nu onmiddellijk aan te beginnen :rofl: :rofl: :rofl:

Ik ben niet voor de verweerde platen, maar deze plaat vind ik gewééééééldig, heb hem ook gezien zonder verweerde plaat en deze is gewoon mooier want de verwering steekt af en is ook mooi egaal ingetreden en het is een duiker, in het juiste formaat voor mijn pols, met dikke vette lumen en awel ja ik moest dit ding hebben. Ik ga nog op zoek naar een originele Pontiac gesp en vroeg of laat gaat ie uiteen voor periodiek onderhoud. Oh man wat ben ik blij met deze Pontiac duiker, zegt ons maatje “als je spijt hebt, mag je hem terug brengen of verkopen” … Nee joh dit is één van die horloges die van meet af aan een klik hadden, het is een blijver, het is een trots en ik ga hem vaak om hebben ondanks het ontbrekende datumhokje - ik heb een voorkeur voor horloges met datumaanduiding, maar dat speelt nu even geen rol, want again dit moest ik hebben …

Nog meer fotootjes van onze super coole NA duiker compressor pontiac hydraulica

!Watches we love Watches!

49 likes

Goed gedaan! Zo een kan je gewoon niet aan zijn lot overlaten :innocent: - had ik ook geen seconde over geaarzeld!

1 like

Oei, die is mooi!:star_struck:

1 like

Hij is mooi, maar herinnert me ook aan een wasmachine…
Saar, geniet er maar lekker van. Het is echt een prachtig horloge.

1 like

Heel mooi horloge en normaal vind ik verweerde platen ook niet mooi maar deze is prachtig.
Proficiat en veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Nice , gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi

1 like

Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Prachtige aanwinst hoor :wink::ok_hand:

1 like

Van Harte met deze mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Fantastisch! :beers:

1 like

Oef, erg fraai zo. Helemaal door de afwezigheid van een datum. Perfect symmetrisch.

1 like

Mooi! Een beetje een sterrenhemel. Gefeliciteerd met je Pontiac!

1 like

:rofl:

ja dat is het een prachtige sterrenhemel

sterrenhemel

1 like

Schoontje! Heel erg verweerd kan ook mooi zijn. Het is vrij egaal en op een duiker, moet kunnen. :ok_hand:

Curieus om die uiteen en terug ineen te zien!

Het mijne ging bijna door mijn neus nu. :rofl:

2 likes

Niet alleen een van de mooiste Pontiac modellen maar volgens mij zelfs een van de mooiste horloges überhaupt.
Ik heb de uitvoering met automaat en datum en deze zoek ik al lang.
En op mijn eeuwigdurende verlanglijst staat de “grote broer” JLC Polaris uit 1968 met nog een kroon meer.
Veel plezier ermee en wees er zuinig op.

3 likes

Euhm dat zal nu toch niet dadelijk snel en in het kort zijn, teveel “moetjes” op een rij naast de werktafel gelegd zodat ik er zeker niet langs kan kijken en de rij dus moet afwerken en ik treuzel zoveel de laatste tijd :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl:

Wat een enthousiasme. Jij bent blij en terecht. Knappe NA, gefeliciteerd. Benieuwd naar het eindresultaat

1 like

Mooi! Leuk die wijzerplaat :+1:

1 like

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Geniet ervan :+1::+1::+1:

1 like