NA: promotie beloning, OP36

Recent gepromoveerd aan de universiteit na jaren zwoegen. Door mezelf de volgende worst voor te houden is het me gelukt. Ik had mezelf voorgenomen om alleen dit soort aankopen te doen voor mijlpalen waar ik hard voor heb gewerkt en niet voor mijlpalen die niet zozeer een persoonlijke verdienste zijn zoals trouwen of een kind krijgen. Al vrees ik dat ik voor mijn volgende aankopen die lat toch wat “lager” moet gaan leggen, ander blijft het voorlopig rustig :joy: ach ook wel lekker. Nu eerst genieten van deze klapper. Zo hard voor gewerkt en daar is ie dan, en wat doet ie het goed in dit weertje!

Goed weekend allemaal!

203 likes

Van harte gefeliciteerd, Dr. Official Timekeeper!

3 likes

Waarin? Gefeliciteerd. Horloge altijd goed, maar ik werd nieuwgierig. :blush:

4 likes

Van harte gefeliciteerd!

1 like

van harte gefeliciteerd ook met het horloge :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Heb je wel eens een vrouw zien baren? Ik zou deze uitspraak niet doen tegen een exemplaar wat deze “niet zo knappe” mijlpaal heeft behaald :joy:

Anyway cool horloge!

23 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd jonge Doctor! Een promotie is wel een OP waard! Mooie Rolex.

1 like

Dubbel gefeliciteerd! :hugs::pray:

1 like

Bijzonder kleurtje, gaaf :ok_hand:t3: Benieuwd waarop je gepromoveerd bent… of wordt dat een lang verhaal :grin:

1 like

Gefeliciteerd, dr. Official_Timekeeper!

1 like

Ik ben een man. Voor zover ik weet kunnen mannen nog steeds geen kinderen baren. Maargoed ik ben niet gepromoveerd in de obstetrie.

3 likes

Super! Van harte, met het promoveren en deze geweldige OP!

1 like

Zo dan proficiat! En nog wel dubbelop. Dat maakt het ook wel een bijzondere aanwinst.

En baren een buitengewone prestatie? Kom op zeg. In Afrika doen ze het er ff bij als ze terugkomen van de was doen in de rivier. En tenslotte zijn er meer vrouwen die gebaard hebben, dan gepromoveerde doctors. :blush:

5 likes

Verdiend hoor! Prachtig horloge.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb staan vloeken dat ik op een lego blokje ging staan en werd boos dat de oudste het had laten slingeren, dit wilde ik niet nog een keer. Maar s’avonds op de bank kwam hoe denk jij over een 2e? Dus baren moet minder pijn doen, ik heb nog nooit gezegd ik ga zondag ochtend nog even een keer op een lego blokje staan

7 likes

Gefeliciteerd met deze NA en natuurlijk met de promotie

1 like

Kun je wel begrijpend lezen?

2 likes

Haha rustaaaggg! Promoveren zonder begrijpend te kunnen lezen. Shit ik had een patek moeten kopen!

2 likes