NA: promotie beloning, OP36

Kan hetzelfde aan jou vragen; ik heb nergens gezegd dat ik baren niet knap vind. Ik heb alleen gezegd dat ik het nauwelijks een verdienste van de man vind. Dus ook geen knappe mijlpaal voor mij, de man.

2 likes

Nietes, dat staat er niet. Maar lets not go there.

Ga lekker van je horloge genieten, niet zo boos doen

1 like

Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Haha ik begin de discussie niet. En begrijpend lezen is volgens mij dat je beetje tussen de regels doorleest. Ik praat in de ikvorm over wat ik belangrijke mijlpalen vind om een horloge te kopen, in mijn situatie dus. En ik kan geen kind baren, dus is het niet echt een verdienste, wel een mijlpaal.

2 likes

Gefeliciteerd heel mooi :+1:
Wil de 41mm hebben

1 like

Gefeliciteerd :grin:

1 like

Proficiat Dr. Rolex!

1 like

Gefeliciteerd man! Knappe prestatie. Ik heb zelf nooit de ambitie gehad om te promoveren. Ik was er na mijn master wel klaar mee :sweat_smile:

In mijn omgeving heb ik wel diverse familieleden en vrienden die uiteindelijk zijn gepromoveerd. Ik heb van dichtbij gezien wat een moeite en tijd het allemaal kost. Dus petje af!

En zeker gepast om na zo’n mijlpaal jezelf een mooi cadeau te geven!

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Rolex.
En ja, trouwen oke. Maar laten we er het op houden dat je dit topic niet aan een vrouw moet laten zien :rofl:

2 likes

Trouwen is zeker een mooie mijlpaal. Geen verdienste, de echte challenge begint daarna :joy:

5 likes

Congratzzz!! Mooi horloge! Geniet ervan :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd!

Dat is het zeker. Geniet ervan.

Mijn beste,

Proficiat met deze glorieuze verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze prestatie en een prachtig horloge! Enjoy to the fullest!

Promoveren ,ja dat is afzien en doorgaan …maar je hebt loon na werken ! proficiat in dubbel opzicht :ok_hand: straks nog even je Europese “licentie “ en dan vol gas ! :+1:

1 like

Gerse aanwinst! Dit is de beste plaat voor de OP.

Van harte gefeliciteerd! :partying_face: Het was inderdaad een prachtige dag. Ik wist niet dat promoveren op een zaterdag ook mogelijk was. Hopelijk goed gebeurd in bijzijn van geliefden.

De OP 36mm in groen is een goede keuze :wink: Groetjes van z’n neef!

Mooi voornemen, en op eerste gezicht ook erg logisch. Hierboven is al het een en ander genoemd, ook ik denk dat bijvoorbeeld gaan trouwen iets is waar echt wel hard voor gewerkt moet worden.

Of een verjaardag iets is waar je hard voor hebt gewerkt, is de vraag. Als je het in goede gezondheid, op een manier doet waardoor je trots op jezelf kan zijn: dan is dat in mijn ogen zegen iets om eens in de zoveel tijd bij stil te staan!

Maar goed, mijn mening is dan ook dat het niet slecht is om vaker mijlpalen te vieren! Zo vanzelfsprekend is het niet :wink:

2 likes

Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met de mooie NA en met het promoveren!

1 like

Ben ik nog steeds nieuwgierig, praktisch toegepast, wetenschappelijk onderzoek, of de technische/engineering kant ervan? Hoeft uiteraard niet te antwoorden, het is gewoon puur dat ik de structuur en opties van zo’n Masters niet ken. Hoe dan ook interessant, en chapeau. Dat kan nooit makkelijk geweest zijn.

2 likes