Hora est!
Voor de aankoop van deze gave OP!!
Gefeliciteerd, dubbel!
Hora est!
Voor de aankoop van deze gave OP!!
Gefeliciteerd, dubbel!
Helemaal eens! Mijlpalen moet je vieren, helaas ben ik niet in de gelegenheid om elke verjaardag op deze manier te “vieren.” Ik heb denk ik een andere definitie van vieren; hoeft niet materialistisch te zijn, eerder niet zelfs. Maar als je iets bijzonders hebt gedaan waar je écht hard voor hebt gewerkt en ook dingen voor hebt gelaten, dat is voor mij een mijlpaal om ook materialistisch te vieren. Als aandenken aan een prestatie om trots op te zijn. Een jaartje in leven blijven is goed nieuws, geen prestatie. Dan is het eerder een excuus om iets aan te schaffen. Dat is ook niet erg, het is altijd nog leuker om een excuus te hebben dan om het horloge zomaar te kopen, hoe meer betekenis erachter zit hoe meer je het waarschijnlijk kunt waarderen. Maar ik zeg niet dat het een vereiste is
Gefeliciteerd met je promotie. Daarnaast complimenten voor deze keuze. Wellicht de mooiste Rolex
Geweldig mooie groene OP! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jouw promotie én je prachtige OP! Deze staat ook bij mij op het verlanglijstje. Ik ga zeer waarschijnlijk geen promotietraject doen. Wel heb ik al vele excuses om alsnog een mooie nepmijlpaal te vieren met een mooi nieuw horloge
Promoficiat!
Mooi horloge, gefeliciteerd
Knap gedaan en een zeer fijn horloge heb je aangeschaft.
Van harte gefeliciteerd met jouw promotie!
En uiteraard ook met je mooie Rolex!
Hartelijk gefeliciteerd met je promotie en met dit absolute tophorloge!
Gefeliciteerd, veel draagplezier!
Gefeliciteerd met je promotie en uiteraard ook deze NA!
Gefeliciteerd! Dubbel eigenlijk, maar in de eerste plaats met je promotie!
Mooi man! Staat je perfect
Hartelijk gefeliciteerd met je promotie en leuke OP. Dat gezegd hebbende;
De lat moet juist hoger, dan voelt dat trouwen ook specialer… Als je daarna kindjes krijgt en je bent een liefdevolle vader en echtgenoot en je doet het ook nog lekker op je werk dan is dat absoluut iets wat de aanschaf van een mooi horloge rechtvaardigt. Naar mijn mening meer dan promoveren.
Nogmaals gefeliciteerd.
Het verschil met een prestatie als bijv. deze promotie is dat je tijdens dit traject van jaren kan besluiten het bijltje erbij neer te gooien om welke reden dan ook. Dus er komt doorzettingsvermogen en toewijding en een mate van opoffering bij kijken. Bij bevallingen is dat niet zo, men kan niet opgeven. De eindstreep wordt altijd gehaald, hoewel niet altijd op een prettige manier.
Gefeliciteerd met je aanwinst cq. beloning. Geniet ervan!
2x proficiat
Oh oke, dank voor de toelichting
Gefeliciteerd met je promotie en natuurlijk met je fantastiche Rolex.