NA: promotie beloning, OP36

Ik heb het voorrecht om ook man en vader te zijn. En toch ben ik het niet eens met je redenatie. Een gelukkig gezinsleven leiden en een liefdevolle vader zijn, dat zijn de échte rijkdommen des levens, de essentie in zekere zin, helemaal als je er in goede gezondheid van kunt genieten!

Dat kan zeker een aanleiding zijn om bijvoorbeeld een mooi horloge te kopen. En toch is het behalen van een promotie een ander soort prestatie. Het is iets dat je extra doet, het hoeft niet, je krijgt er weinig geluk en genot voor terug. Het is een persoonlijke beproeving die toewijding en doorzettingsvermogen vergt. Een beetje zoals topsport, het hoeft niet, en toch doen sommige mensen het.

Een relatie en een gezin vergt ook inzet en toewijding. Maar dat krijg je dan ook terug in liefde, trots in een dierbare, waardevolle relatie. Dát is de beloning voor die inspanningen.

Dit idd, dit is het allerbelangrijkste.

Gefeliciteerd met deze mijlpaal :+1: Gelijk gepromoveerd naar het groene gedeelte van HF!

1 like

Mooi dat iemand die net gepromoveerd is een verhaaltje laat typen door chatgpt, ben het er verder wel mee eens en iedereen moet vooral doen waar hij of zij zich goed bij voelt.

2 likes

Hahahaha! Bedankt voor het compliment, denk ik? Ik ga deze onthouden voor als iemand een goed argument heeft en ik niks meer heb om er tegenover te zetten, voor het geval dat nodig is! Tnx voor de tip!

1 like

Moet dat altijd dan, het is geen wedstrijdje hè :wink:

1 like

Gefeliciteerd en mooie keuze. Deze mag natuurlijk nooit meer weg.

1 like

Zeker niet! Vandaar dat ik de chatgp opmerking ook zo vermakelijk vond! Maar inderdaad, whatever floats your boat! Fijne zondag!

Dubbele felicitaties! Zelf nooit de ambitie gehad voor promotie omdat de vette worst vanuit een werkgever werd voorgehouden in de vorm van een vaste baan. Nu al weer 35 jaar geleden :wink: maar de passie voor horloges is er niet minder op geworden…

Gefeliciteerd! de gedachtegang achter de mijlpaal beloning snap ik helemaal! Mooi cadeau👌🏻

Prachtig horloge, schitterend dat groen.
Veel plezier en ben er zuinig op hè.
Geniet van het horloge, top.

Proficiat met de dubbel.

Leuk klokje :rofl: