NA quattro stagioni CvdK

Na een Mondial, een Real Moon en een Planetarium was nu de Ariadne aan de beurt

40 likes

Wow heel erg mooi! Ik zou graag ook eens een foto van je totale collectie zien :smile:

Ongelooflijk knap staatje horlogerie! Prachtig hoe ze dat binnenwerk hebben gegraveerd. Een mens zou voor minder jaloers worden. :wink:

Met hulp van Benzinger is het inkijkje aan de achterkant inderdaad heel fraai geworden, het vergulde uurwerk past goed bij de rotor

Mooi hoor, erg mooi zelfs. Enjoy!

Prachtig kunststukje; veel plezier met de aanwinst!

Prachtig staaltje klassiek vakmanschap! Heel veel plezier van deze en de rest van de prachtige collectie.
Een foto waard zou ik zeggen :wink:

Fantastisch uurwerk. Zonde dat je dat niet ziet tijdens het dragen :slight_smile:

weten wat er in zit is ook al fijn :wink:

Dit is toch gewoon Kunst met de hoofdletter K.
En zoals wel vaker bij CVDK, ik zou hem lekker andersom op m’n pols dragen. En dan lekker de hele dag gluren.
:blush:

2 likes

Beauty!

:grin:

1 like

Mijn beste,

Chapeau. :+1::+1::+1:
Man man man, wat een uurwerk!!
Fantastisch hoor!!
Geniet er met volle vreugde van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Ik heb ook een Ariadne gehad, met het Klaauw logo op de plaat. Maar ik kan me niet herinneren dat dat een verguld uurwerk had. Is dit dan een speciale versie?

Ik denk dat de handgestoken gouden rotor en het vergulde uurwerk allebei niet standaard zijn. Chistiaan is altijd erg flexibel geweest om aan speciale wensen te voldoen.
Het horloge is van 2006.

2 likes

Prachtig horloge en mooie totaal collectie!:+1:

Erg mooi, gefeliciteerd. En dat Joure op de plaat vind ik echt heel tof👍🏼. Nogmaals heel mooi!!

Gefeliciteerd! Ben zelf liefhebber van sobere duikers. Dit staat hier qua look & feel dus heel ver af van. Maar vind dit wel een fascinerend horloge; zeker met die waanzinnige achterkant! Wel vind ik het logo, op de wijzerplaat, vrij groot en hierdoor nogal aanwezig.

Veel plezier met deze aanwinst!

Mag zo op de #DDW hier in 040 nu. (Tip) Schitterende aanwinst en jaloers :kissing_heart:

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

Mooi ding. Ze hebben goed nagedacht over het logo, die is erg mooi in balans op de dial verwerkt, heb ik nog niet eerder gezien bij andere merken. Gefeliciteerd!