Mooie Rado, leuk model ook! De indexen vragen om macro shots en de wijzers eigenlijk ook. Er valt een hoop te zien.
Fijn ook dat er nog meer vintage exemplaren bijkomen op Hf. Ik had er eentje op het oog, maar ben door een klein detail afgehaakt. Aan de hand van wat draadjes hier besloten om geen compromissen te sluiten bij aanschaf. Zo te zien ben jij ook voor de beste gegaan.
Voor onderhoud zou ik niet moeilijk doen en hem opsturen naar @Serge2 dat werkt feilloos en het horloge daarna ook.
De band is prachtig, mooi bewerkt metaal. Lijkt me makkelijk in te korten. Misschien zit je niet op mijn mening te wachten, maar zelf zou ik niet voor zwart gaan, het mag wel iets spannender bij een Rado, vind ik. Zeker bij een vintage horloge uit de jaren 70. Een lichte beige kleur laat de kast en alle details er optisch uit knallen. Of anders de donkerblauwe kleur van de wijzerplaat als alternatief voor zwart. Of doe eens gek een stoffen bandje in de kleur van het Rado logo.
Dat oogt inderdaad wel mooi. De meeste van mijn zwarte banden belanden in de la. Zo’n gevulde met hetzelfde stiksel zit nu op de Stipto, misschien dat het op een meer gedetailleerd horloge beter werkt.
Mjah, heb me vergist: Lauberhorn, Matterhorn, Schilthorn, maar geen Cape Horn. Staat op de wensenlijst… Ik had een bieding in het verleden die het niet was geworden.
Cape Horn is in dat opzicht ook een rariteit wua naamgeving omdat de andere namen gebaseerd zijn op locaties en bergen in Zwitserland. Ruimte voor een topic denk ik zo