NA Rallye Chrono Panda 1969 van LIP

Dat klopt weer wat je schrijft, ze is lief😀!

1 like

Leuke post, leuk horloge. Geniet ervan!

1 like

Dank je wel Ruben!

1 like

Mooi Hans, hij staat je goed!:ok_hand:

1 like

Mooie chrono Hans :+1: Niet alledaags en een leuk achtergrondverhaal!

1 like

Dank je wel, nostalgie om de pols!

1 like

Inderdaad een net iets ander horloge, dank je wel!

1 like

Leuk verhaal over een prachtige aanwinst! Gefeliciteerd ermee!

1 like

Dank je wel Vincent!

1 like

Prachtig achtergrond verhaal! Leren we ook wat bij over onze Franse zuiderburen! Ik heb zelf een vintage Lip Dauphine, maar heb me nog niet verdiept in het merk zelf.

Je chrono is echt een mooie keuze, ietsje strakkere ‘heruitgave’ dan een originele chrono uit die tijd vind ik, allures van een echte vintage chrono, maar toch modern. Ik vind het knap gedaan van hun. Geniet er van!

1 like

Mooi ding! Heb er wel eens naar gekeken toen ik hem voorbij zag komen.
Ik hou wel van die vintage heruitgaven. De vibe van vroegere, lang vervlogen tijden en de zekerheid en techniek van nu.
Geniet ervan, net als van je aankomende kleinkind. Als ik naar mijn ouders kijk lijkt dat me nog mooier als zelf ouder worden :laughing:

3 likes

Hele mooie aanwinst Hans. Ik dub zelf al een tijdje over de diverse rallye geïnspireerde horloges, maar deze had ik nog niet bekeken. Hij is prachtig, ik ga deze ook eens goed bekijken. Geniet deze gave aanwinst :+1:

1 like

Leuk stuk! Mooi horloge, snap de aankoop wel :slight_smile:
Maar quartz horloges houden ook niet bepaald van vliegen toch? Of, landen, liever… :grimacing:

1 like

Mooi hoor deze panda.

1 like

Dank je wel Wouter, de modellen van LIP vind ik allemaal wel een beet vintage uitstraling hebben. Mooi dat jij een echte vintage LIP hebt,

Dank je wel, ik had al meteen een vintage gevoel toen ik hem om deed, onze kinderen vinden mij dus ook vintage😀.

2 likes

Dank je wel Silvester, de Rallye van LIP is prachtig en prijs voor de Quartz uitvoering is redelijk vriendelijk😀.

1 like

Dank je wel Dave, vliegen doe ik wel met een Oris Big Crown, deze Rallye van LIP heb ik om als ik in m’n Mint groene Fiat 500 rijd😀.

1 like

Dank je wel, toen ik deze Panda zag was ik verkocht😀.

Hoi Hans,

Wat een prachtige NA heb je geschreven! En daarnaast echt supermooie foto’s in een zeer mooie context. :ok_hand: Op de prachtige zwarte vleugel, denk ik… Mooier gaat het niet worden! :heart_eyes:

Dankje voor de vriendelijke woorden. Dat wordt hier heel erg gewaardeerd! :blush:

Mede namens compagnon Toke @Tokes wil ik je heel veel plezier toewensen met deze NA. Draag hem in goede gezondheid en heb er een fijne Franse tijd mee!

Beste groeten,
Harry (aka Niglo :hedgehog:)

6 likes