NA Rallye Chrono Panda 1969 van LIP

Gefeliciteerd met je mooie panda. Staat mooi om je pols. En een Frans horloge past nu helemaal mooi in de collectie nou je opa word.

1 like

Dank je wel Harry en natuurlijk ook Toke, ik blijf jullie: @anon34385602 en @Tokes volgen. In augustus staat gepland dat ik in Zuid Frankrijk als dirigent een week met een koor ga werken voor een concert in een middeleeuwse kerk in Saint Nectaire Fr., dan draag ik natuurlijk de LIP!
I.v.m. COVID kan het nog naar volgend jaar worden verschoven (het was al een jaar uitgesteld), dan draag ik hem natuurlijk ook!

3 likes

Dank je wel Arnold, ik voel langzamerhand al echt GP Montre😀!

1 like

Mooie uitgebreide beschrijving en zeker een mooi horloge! Maar je had hem al ‘verkocht’ voor ik de foto’s zag :joy:. Geniet nu extra van je optredens!

Nu twee jaar geen nieuw horloge meer!

2 likes

Dank je wel Edd, als de optredens in Frankrijk doorgaan zal ik er zeker van genieten (met m’n Franse horloge om👍🏻). En twee jaar geen nieuw horloge meer, haha wie weet?

1 like

Goede keuze horloge,
Goede keuze winkel
Dus dubbel goed gedaan.:+1::+1:

3 likes

Dank je wel Frank, alles is inderdaad goed aan dit leuke horloge😀!

2 likes

Hans, heel veel plezier met dit GP horloge…
En beterschap.

1 like

Dank je wel Louis, deze naam zal er nu wel aan blijven kleven😀.

Proficiat met deze mooie aanwinst :smiley:
Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

oeeef… das een mooie panda zeg :heart_eyes::heart_eyes:
Veel plezier ermee!!

1 like

Dank je wel, ik hoop hem lang en veel te dragen!

1 like

Dank je wel, zelf begon ik de Panda dials pas sinds kort ook te waarderen.

1 like

Oh man panda’s zijn geweldig… En de dimensies van de subdials en de positie is erg geslaagd. Je brengt me meteen in verleiding zeg…
Geniet ervan!!

2 likes

Ze worden nu “gewoon” gemaakt in Frankrijk, als ik met m’n loep de dial bekijk zie je zoveel “lagen”, prachtig om de mooie afwerking uitvergroot te zien!

1 like

We zien graag vele fotos voorbij komen de komende tijd. Net even op de site gekeken :+1::+1::+1:

1 like

Leuk horloge!

1 like

Dank je wel, dat vond ik dus ook👍🏻

Prachtig horloge @HansT !
Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Dank je wel Timo, ik geniet van dit Rally horloge!

1 like