NA: Raw Denim Bandje van The Watch Steward

Apart soort nato dit, zonder stof onder het horloge. Is ook wat elastisch, eerste indruk is eigenlijk wel positief. Zie http://www.thewatchsteward.com voor meer info.
Deze Raw Denim past qua kleur in ieder geval heel goed bij m’n blauwe Samurai. Ik wilde eigenlijk ook een grijze en/of zwarte bestellen, maar die zijn alweer uitverkocht. Mango oranje voor m’n Grey Dawn misschien…? :thinking:

Wat er nog is, is in 22mm. 20mm zou er binnenkort ook moeten zijn.

13 likes

Gaaf! Heeft wat weg van de MN straps van Erika.

2 likes

Staat de samurai heel goed, prima keuze :smiley:

1 like

ziet er wel strak uit.

Mijn beste,

Mooi en degelijk!!
Ik wens je er een comfortabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Laat je het weten als ze online staan? Ik wil er ook wel een in 20mm. :call_me_hand:t3::sunglasses:

1 like

Mooi bandje :+1: van diezelfde kerel achter Seiko Hats toch?

1 like

Lijkt idd een kopie van Erika’s MN straps. Daar heb ik zojuist mn 2e van binnen.

2 likes

bedankt voor de tip heb er 1 tje besteld ook voor mn samurai.
Mvg Tom

1 like

Doe ik!

1 like

Ah, ik had deze zo nog niet vergeleken, maar lijkt er wel op inderdaad, zo in de gauwigheid bekeken.

Heel mooi! Draagt ie fijn?

1 like

Ik zie nu alleen maar deze patches staan, maar hij adverteert er wel mee idd

http://www.thewatchsteward.com/uploads/1/2/0/6/120644694/s424574569608439584_p24_i1_w1333.jpeg

Na een ochtend dragen: ja, prima!

Lijkt iets goedkoper te zijn op $25, maar dan komt er nog $13 shipping costs bij, en je loopt het risico op douanekosten…dan is die €55 van Erika inclusief shipping en zonder risico op douane geen slechte deal.

1 like

He, Cadet Grey is (toch) in stock, meteen ook maar besteld. Nu een Charcoal voor mijn Sumo, en ‘t is wel weer even klaar.

Hier eentje in kahki/dessert, 22mm op 20mm lugs en dat gaat prima. De sluiting lijkt op de MN’s van Erika maar de haak is veel kleiner en de band zit fundamenteel anders.

Ik kan niet anders zeggen, dit zit uitstekend omdat de band prima op lengte te stellen is en iets elastisch is. Bovendien erg geschikt voor wat dikkere of kleine horloges omdat er geen stof tussen de achterkant en je pols zit.
Het is wel even pielen om het korte haakje vast te zetten maar als die eenmaal zt gaat ie niet vanzelf meer los. Kan je vervolgens rustig dagenlang omhouden zonder last.

2 likes

Hallo medeforummers,
ik had al eerder gereageerd …dat ik er 1 besteld heb, is inmiddels binnen en vanmorgen dacht ik ik zet het bandje op mijn samurai:roll_eyes: en het ligt ongetwijfeld aan mijn skills…of het is ingewikkeld maar ik zou niet weten hoe ik dit bandje op mijn horloge krijg…:sob:
kan iemand mij vertellen hoe??
alvast bedankt voor het antwoord!!!

1 like

Hello doe maar geen moeite meer heb het zelf uitgezocht…
yeeeaaahhh haha.

1 like

Ha, goed, zelfredzaamheid is een mooi ding… :wink:

Voor de zekerheid, er is dus een filmpje:

Nog belangrijker, wat vind je er van?

Heb nu net zelf ook de Cadet Grey binnen, mooie match voor de Grey Dawn:

2 likes