Lekkere aanwinst, kerel!
Geniet er maar van, nu de zon schijnt!
Lekkere aanwinst, kerel!
Geniet er maar van, nu de zon schijnt!
新しく手に入れたものを楽しんでください
(Atarashiku teniireta mono o tanoshinde kudasai)
Dat zeg ik!
Nee, dank je. Ik hoef geen extra rijst.
Jawel
Gefeliciteerd, leuk topic, mooi horloge, aardige kersenbloesems.
Die zijn niet zwart, Henk, maar koffiebruin met een sunburst. Da witte gij ook. Grappig genoeg hadden we toen wel dezelfde horloges in de doos.
Met zo te zien een lichte sunburst. Mooie SARB vervanger. Ik riep het nog in dat topic: Straight up zwart kan doods zijn, dit is lekker net geen zwart.
Ome Solo?
Ik heb nu meerdere horloges zonder gesigneerde kroon. Veel mensen zeiken daar over, maar ik vind het een lekkere throwback. Ik zie aan de wijzerplaat al wat ik om heb, dan hoef ik ook niet nog een keer zo’n nodeloos zeiklogo op de kroon en achterkant tegen te komen, eerlijk gezegd. Mijn mening is daarin opgeschoven.
Jawohl.
Fantastisch. Lekker plat dragend.
Wel als je het Tokyo striping noemt. Het is in feite niks meer of minder dan het aanbrengen van groeven op de platen zodat stof en metaalschaafsel niet al te ongehinderd door de kast rommelt, later.
Dat is correct. Mooi hoor.
Dat mag dan ook wel, want een SARB03x scoorde ik voor minder dan 250 via Ierland of Spanje, dus deze is ook een tandje duurder. Ik moet er bij zeggen dat Duratect één klein nadeeltje heeft… Als je een kras hebt zit ie er ook voor eeuwig. Dat geldt ook voor DiaShield.
Het kan dus een voordeel zijn om niet te coaten, op termijn.
Je gaat het meemaken.
Leuk geschreven en gefeliciteerd met de aanwinst
Leuk verhaal en een mooi ingetogen horloge, gefeliciteerd!
Mooie aanwinst en geniet ervan!
Potjandoossie-san mooie aanwinst zeg!
Deze vinkt veel doosjes aan: saffierglas, dun, 4 Hz, blauwe lume, < 40mm.
Krig de neging om mijn Seiko duiker (automaat) in het blauw te zetten om deze met witte dial aan te schaffen
Wat een prachtige aanwinst zeg!
Ja, ik heb nu (idd) ook een kandidaat die op de wip zit.
Zeker mooi merk, maar deze is toch wel echt mooi.
Nope. Watches111.com ook wel bekend als Perfuwatch op Chrono24.
Mooi toch. Voor een Seikomod
Bij deze zou het echt zonde zijn omdat het geheel zoveel rust uitstraalt. Maar heb je bv zo’n lumebom van hoe heet dat merk ook alweer (jaja, ik weet het. Hier kun je niets mee) dan is een met lume gevuld logo op de kroon wel tof. Maar over het algemeen hoeft het van mij ook niet.
Zo klinkt het net als:
Brrrrr…
Ach, we worden zelf ook een dagje ouder. Dat gaat meestal ook niet zonder kleerscheuren.
Ik weet niet welke je hebt maar tm de MM200 heb ik zo’n beetje iedere Seiko duiker wel gehad of in m’n handen gehad en ze leggen het allemaal af tegen deze.
Ik zou het wel weten.
Go go go!
Sorry man. Ik zie het niet
Laat ik het zo zeggen. Als ik de Citizen had zou ik 'm niet ruilen voor de Seiko, maar deze Seiko ruil ik ook zeer zeker niet in voor de Citizen.
NTH. Gelukkig, ik kan straks slapen
En Zelos uiteraard.
Zo vind ik een gesigneerde kroon wel tof.
Maar bij de Citizen? Hell no!
‘Kindeken Tonijn’ ( SRPG59K1, heb de donkerblauwe band van 't 2022 model erop)
Qua design vind ik 'm vrij origineel (voor een duiker) en heeft een toffe dial en de sweeping second hand is ook gaaf maar ik ben niet zo van groene lume en draaibare bezels is dus gebleken. Eigenlijk niet zo van duikers dus
Was mijn eerste automaat en nu wil ik graag deur voor een meer dressy model zoals de NB1050
Deze Citizen is dan weer een soort ‘endgame dressy quartz’