NA: rechtstreeks uit het land van de rijzende zon

Ik ben er wel van maar merk de laatste tijd dat ik toch meer naar andere horloges kijk. Misschien is het duiker vuurtje langzaam aan het doven.
Ik vind die van jou wel leuk maar als je de keuze al gemaakt hebt zou ik hem gewoon weg doen.

Ja prachtig. Als dat je endgame is zou ik de NB1050 overslaan. Die houdt je dan alleen maar op onderweg naar je grail.
Ik ben blij dat ik geen grails heb, dat scheelt een hoop keuzes maken :blush:

1 like

Ik kom er na 1,5 week vandaag in de zon achter dat het datewheel niet wit is maar heel licht zilver :nerd_face:
Prachtig detail. Maakt hem weer net iets mooier. Blijf er nog steeds iedere keer naar kijken :hugs:
Jammer dat het op de foto’s niet te zien is.

2 likes

En nog een lumeshotje :flashlight:

3 likes

Prachtig horloge. Gefeliciteerd

1 like

Gewoon een prachtige alleskunner, gefeliciteerd.
Deze is echt heel tof!

1 like

Dat dekt de lading :sweat_smile:
Als je een one piece collectie onder de 500 piek zoekt is dit wat je wilt.

1 like

Niets toe te voegen aan je uitgebreide rapportage! Gisteren net een groene besteld en nu zag ik dit topic. Mooi!

1 like

Stop maar met reclame maken, tis al onderweg :wink:

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Een groene? Die zijn hier niet van toch? Alleen zwart, blauw, wit en grijs.

Nice. Gefeliciteerd alvast :sweat_smile:
Welke kleur heb je?

De zwarte natuurlijk :sunglasses:

1 like

Ik had dit topic gemist! Maar mooi geschreven! Super mooi horloge ook. Die dial is toch echt beter dan de zwarte inderdaad😀
Heel veel plezier er mee!

Ik heb de trigger vast!

Ik ga binnenkort eerst de eerste fiffer proberen van Marnix. Alhoewel dit natuurlijk niet het beste vergelijk is wil ik gewoon weten hoe een turtle om de pols draagt voor een tijdje.

Ik heb die met de witte wijzerplaat geprobeerd in de winkel maar die zat echt comfortabel.

Zo tempting om toch alvast te kopen :nerd_face:

2 likes

Schitterend mooi horloge!
Geniet ervan! :hugs::pray:t3:

1 like

dit topic aandachtig gevolgd, wat een prachtige aanwinst!!

1 like

Dit is toch dezelfde? Citizen Automatic NJ0150-81X Green dial 40mm 5ATM 2023 for $279 for sale from a Trusted Seller on Chrono24

Nee, dat is een Tsuyosa. Die heeft een hele andere kast, dial en bracelet en een ander uurwerk. Maar wel een gaaf ding ook.
Ik was er ook voor in de markt maar die kast ligt niet zo lekker op mijn pols.

Daan heb ik me vergist tussen de tips die ik las in een schuddend busje in Thailand​:sweat_smile::rofl:

1 like

sC0COw

Nice , gefeliciteerd.
Je hebt volkomen gelijk, het is een prachtmerk dat respect verdiend :wink:

1 like

Dat mag :sweat_smile:

Thanks.

Thanks.