Ik ben er wel van maar merk de laatste tijd dat ik toch meer naar andere horloges kijk. Misschien is het duiker vuurtje langzaam aan het doven.
Ik vind die van jou wel leuk maar als je de keuze al gemaakt hebt zou ik hem gewoon weg doen.
Ja prachtig. Als dat je endgame is zou ik de NB1050 overslaan. Die houdt je dan alleen maar op onderweg naar je grail.
Ik ben blij dat ik geen grails heb, dat scheelt een hoop keuzes maken
Ik kom er na 1,5 week vandaag in de zon achter dat het datewheel niet wit is maar heel licht zilver
Prachtig detail. Maakt hem weer net iets mooier. Blijf er nog steeds iedere keer naar kijken
Jammer dat het op de foto’s niet te zien is.
Ik had dit topic gemist! Maar mooi geschreven! Super mooi horloge ook. Die dial is toch echt beter dan de zwarte inderdaad😀
Heel veel plezier er mee!
Ik heb de trigger vast!
Ik ga binnenkort eerst de eerste fiffer proberen van Marnix. Alhoewel dit natuurlijk niet het beste vergelijk is wil ik gewoon weten hoe een turtle om de pols draagt voor een tijdje.
Ik heb die met de witte wijzerplaat geprobeerd in de winkel maar die zat echt comfortabel.
Nee, dat is een Tsuyosa. Die heeft een hele andere kast, dial en bracelet en een ander uurwerk. Maar wel een gaaf ding ook.
Ik was er ook voor in de markt maar die kast ligt niet zo lekker op mijn pols.