NA: 🇯🇵 Reis door Japan met 2 NA’s meer dan gepland!

Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt en wat een mooie horloges. Heel veel plezier met deze drie nieuwe aanwinsten.

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe horloges! En wat een leuk verhaal. Wij gaan in Oktober, heb je nog must sees?

1 like

Wat een heerlijke snoepreis! Dat maakt de herinneringen aan de vakantie ook weer extra speciaal. Veel plezier met zoveel NA’s.

1 like

Mooi reisverslag en 3 leuke aanwinsten :+1:

1 like

Ik was zelf ook in Japan 2 weken geleden. Inderdaad zo makkelijk om tientallen horloges te zien en te passen. Ik vind de Kuoe de topper hier. Ik zocht ook zo’n Citizen (2de hands), maar kwam deze net niet tegen in de winkels, die ik bezocht. Heb zelf een Tag Heuer gescoord als momento aan Japan.
Veel plezier met deze horloges!

2 likes

Geen enkel probleem in Japan. Wellicht niet de goedkoopste, maar Nakano Broadway heeft 100’en horloges op voorraad in zo’n 16 winkels op 1 lokatie.

2 likes

Je kan een dagje Kamakura doen vanuit Tokyo. Oude strand vibes met veel treintjes etc.
Wil je het nog rustiger? Ga dan met de trein naar Ito. Deze kuststad staat bol van de onsen (warme bronnen) en zelfs bronnen met uitzicht op zee! Beide aanraders.

1 like

Herkenbaar verhaal :smile:. Mocht zelf ook alleen naar de Biccamera in Tokyo terwijl rest van het gezin andere dingen gingen shoppen. Quality time.

1 like

Dankjewel en mooi vooruitzicht! Plan zeker niet te veel tempels in van te voren, je gaat er meer dan genoeg zien. En als je een mooi uitzicht over Tokyo wilt zien zou ik Shibuya Sky aanbevelen.

Ik heb zelf veel handige tips uit deze podcast gehaald.

2 likes

Prachtig, een aantal horloges rijker !
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten :blush:

1 like

Heel gaaf!.
Die Seiko winkel in Tokyo was ik in december en inderdaad heel druk. Gaaf dat je later met rust hebt kunnen passen, genieten en kopen.

2 likes

Mooie keuzes!

1 like

Leuke trip!

1 like

Een schitterend trio in huis gehaald. Enorm veel plezier van je aanwinsten!!!

1 like

Is dat gedaan dan, bij binnenkomst NLD?

Wat een heerlijke NA’s. Vind die 44GS case echt top :drooling_face: Geniet ervan!

1 like

Wat een gaaf verhaal zeg. En heel mooie horloges uiteraard!

1 like

Wat een gave reis! Ik zou ook graag de Kuoe shop nog eens willen bezoeken.

Die van mij bevalt ook goed!

3 likes

Geweldig!! Geniet van de horloges.

1 like

Dank voor het verhaal en veel plezier met de geslaagde keuze aan horloges.

1 like