NA - revue thommen. Stalen band nodig

Hi iedereen,

Zojuist een prachtige NA ontvangen.

Maar wil de originele stalen band erbij kopen. Even online gezocht maar kan niets vinden. Iemand enig idee waar RT onderdelen te koop zijn?

10 likes

Contact opnemen met Grovana in Zwitersland, die maken RT.

1 like

Thanks!

Ich habe versucht sie an zu rufen aber sie haben leider geschlossen.

Had me helemaal ingesteld op een heel verhaal in het Duits en dan krijg ik een antwoordapparaat, anti-climax van jewelste

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd :+1: een ware Revue hausse de laatste tijd


en check eens op ebay of met de engelse term bracelet
https://www.ebay.de/b/Revue-Thommen-Uhrenarmbander/98624/bn_29789815

1 like

Heinz Schweizer van Grovana even een mail sturen. Zelf top geholpen door good old Heinz.

1 like

Thanks ik ga eens rondkijken!

Thanks, ik zal morgen eens kijken;)

1 like

Gebeld met Grovana, 100 franc inclusief verzending…helaas best prijzig in verhouding tot de prijs van het horloge vind ik

Een mooie solid miltat stalen band voor een Seiko heb je ook niet onder de 80 euro in huis. Volgens mij is dan 90 euro best een reële prijs. Waarschijnlijk zit er best een mooie clasp op die originele band!

Het voelt alleen wat duur :slight_smile:

1 like

Ja wellicht, ik denk er eens over na. Ik weet niet of het een beetje een massieve band is, dat is het nadeel, ik kan hem nergens live bekijken

Dan zou ik Heinz vragen een paar goede foto’s te sturen!

De ebay advertentie hier boven heeft niet de juiste endlinks erbij maar is gewoon recht.

Deze catwiki advertentie heeft ook duidelijke foto’s van de bracelet!

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Goh, zojuist een mailtje gestuurd om te kijken hoe ik hem kan bestellen, kost ie ineens 130 chf incl verzending en duurt het 3 maanden om hem binnen te krijgen…apart