Welkom, leuk verhaal en een schitterende aanwinst!
Welkom en gefeliciteerd!
Hele mooie binnenkomer, leuk verslag. Welkom.
Welkom, gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Welkom & gefeliciteerd! Die trip naar Singapore heb je goed benut en op meerdere fronten veel plezier aan beleefd. Waardig ‘souvenir’ in de vorm van deze mooie Rolex.
Welkom! En een prachtig mooi horloge heb je gekocht
Kijk, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen Gefeliciteerd met de NA en natuurlijk van harte welkom!
Welkom. Veel plezier op het forum.
Gaaf zeg. Zowel horloge als het bc vliegen. Staat nog een keer op mijn wensenlijstje.
Mooi verhaal en prachtig horloge!! Gefeliciteerd !!
Prachtig, gefeliciteerd met je NA. Met een mooi avontuur en dito herinnering.
Mooi verhaal en proficiat met de 114270. Hijbis leuk he? Ik heb m ook laatst gekocht, ma zo ongeveer alle modellen van de Explorer 1 gekocht te hebben de laatste 10 jaar. Deze doet t gewoon!
Welkom op het forum en wat een leuke manier om een horloge te kopen.
Leuk verhaal! Veel plezier ermee!
Welkom en proficiat met je NA!
Wees welkom op dit mooie forum.
Welkom, wat een avontuur! Prachtig horloge!
Welkom op HF!
Gefeliciteerd en welkom op het forum.
Kleine tip mijnerzijds voortaan je Rolex thuis laten als je weer op reis gaat.
Als je staande wordt gehouden bij binnenkomst en niet kunt aantonen dat je deze NA in Nederland hebt aangeschaft (en dat kun je niet) mag je hem alsnog invoeren en daarbij een boete plus btw afdragen.
Met andere woorden je hebt nu mazzel gehad bij de douane maar je kant het ook een keer slechter treffen.
Aantal collega’s van mij zijn zo (ook vanuit Singapore) onaangenaam verrast.
Volgens mij is dat enkel een probleem als je de doos met alle papieren bij hebt?
Ik heb een collega die vliegt super vaak met zijn travel-roll, explorer, daytona en een omega. Die is echt nog nooit aangehouden bij de douane. Als je dat horloge nou van je vader hebt gekregen en je hebt geen aankoopsbewijs moet je dan import heffing gaan betalen ? Serieuze vraag
Oh enne welkom op het forum! @stagediverr