Soms komt het toch eerder dan gedacht. Een tijdje geleden heb ik een topic gemaakt over mijn ultieme eind horloge.Voor je hem nog niet gelezen hebt en er zin in hebt hieronder de link Eindhorloge.
Nadat ik bij de AD ben geweest en het een en ander heb besproken zou ik terug gebeld worden met wat er mogelijk was m.b.t. de Oyster Perpetual 36 silver. na een week kwam het verlossende antwoord. lijst vol, geen idee wanneer hij komt. ik had geen haast dus gaf ik dit aan.
Afgelopen vrijdag zat ik de bekende websites te bekijken en lekker rond te neuzen, zo kwam ik ook terecht bij de website van @TheWornWatch en zag ik deze Datejust en was opslag verliefd.
Maarja dit is een Datejust, en geen OP 36 silver? en ik hou toch niet van PCL? en een Datejust hoort in mijn optiek toch alleen met jubilee en fluted bezel? Deze gedachten waren ineens verdwenen, en ik merkte dat ik alles nog eens goed ging overdenken. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen om een bericht te sturen en maar eens te gaan passen, tenslotte was het adres van de verkoper bij mij in de buurt.
Aangekomen bij Lucas werd ik zeer vriendelijk ontvangen en kwam het horloge op tafel, en BAM wat een knaller maar toch minder opvallend dan gedacht. Horloge op maat gemaakt en maar eens gepast en de rest? dat is geschiedenis.
Echt een mooi horloge! Qua size staat je goed. Blauwe reliëf wijzerplaat met de opgelegde indices en persoonlijk vind ik het witte datumvenster de wijzerplaat nog meer recht doen . Veel draagplezier gewenst.