NA: Rolex 14060 tritium.

Goede keuze, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Wat een gaaf ding, veel draagplezier gewenst!!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie sub! :heart_eyes: :partying_face: echt een gaaf ding!

Gefeliciteerd met je sub!! Prachtig ding zeg en blijft gaaf zonder de cyclops👌🏻

Ja dat ga ik zeker doen :+1:

2 likes

Ben nog niet echt een kenner op dit gebied maar na veel lezen en YouTube kijken wist ik wel dat dit hem moest worden.
Wilde eerst een 14060M maar met dat tritium vindt ik eigenlijk toffer

Dat wist ik dus weer niet :+1: zo leer ik iedere keer wat bij.

1 like

Ik heb hem ook gehad, nooit weg moeten doen… stom.:pensive:

1 like

Tja zo gaat dat soms met deze hobby, dan moet er eerst weer wat verkocht worden om de nieuwe aanwinst te bekostigen :wink:

2 likes

Verkoop is niet altijd de beste oplossing…
In jouw geval is deze koop een heel goede, geniet ervan.:grinning:

1 like

Ook hier van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst. En dat we hem nog vaak mogen zien bij de vroege vogels.

1 like

Deze week vrij, vanaf maandag weer in de nachtdienst en dan ben ik weer een vroege vogel.
Normaal ben ik nooit zo vroeg wakker hoor :wink:

1 like

Top horloge kerel :+1:t2::+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtig! Bekende toren trouwens, toevallig HvH?

1 like

Ik ben zelf ook maar een halve vroege vogel, zit in de 2 ploegen dienst.

1 like

Gefeliciteerd :+1: Mooi horloge.

1 like

Wat doe je nou Dan? :rofl: :rofl:

Lekker hoor en houden deze :wink:

2 likes

Ik vind het altijd een beetje sneu als mensen ongevraagd negatief commentaar leveren op de nieuwe aankoop van een trotse eigenaar.

Bovendien Bovendien is de uurwijzer niet lelijk maar vind jij hem lelijk.

On topic: Ik vind het een prachtig mooi horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.

6 likes

Het is nogal onnodig, maar als je het dan toch niet laten kunt is woordkeuze daarbij heel belangrijk.

Inderdaad, hou het lekker bij jezelf en vermijd beter woorden als “lelijk”… Zeg dan gewoon iets als “het is niks voor mij”

3 likes

Jep HvH :+1:

Haha ja maar beter een halve vogel dan geen vogel toch, of was het, beter een vogel in de lucht dan drie in de pan ofzoiets :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:+1::+1:

:stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

:+1::+1:

Dat komt inderdaad beter over.

3 likes

Dit eens proberen :wink:

5 likes