Super gaaf
Gefeliciteerd met je prachtige NA. Staat perfect om je pols .
Thanks
Prachtig Dan!
Ik reageer hier even op de reaties op mijn opmerking, dat ik de urenwijzer van de Rolex nogal lelijk vind.
Ik begrijp niet waarom ik dit woord niet zou mogen gebruiken om mijn eigen gevoel bij dit horloge weer te geven. Nu ben ik ook geen grote fan van dit merk, en neen, dat heeft niets met de prijs voor deze horloges te maken. Dit merk spreekt mij gewoon niet aan.
Ik zeg gewoon eerlijk wat ik er van vind. Jammer dat er hier op HF zo raar/negatief op gereageerd wordt. Iedereen zingt hosanna over dit klokje en is vol lof erover en dan is er iemand die een kritisch geluid laat horen en dan is het helemaal mis. Tsjonge, jonge.
NB. Ik wijs er even fijntjes op dat ik hier op HF bij draadjes over andere - minder bekende - horlogemerken comments tegen kom die ook niet lovend zijn, maar daar wordt dan minder druk over gedaan als bij deze Rolex.
Of ligt het soms aan het elitaire (lees: hele dure) karakter annex prijs van dit horloge, hahaha.
Ik blijf mijn eerlijke mening geven of ik horloges mooi of niet mooi vind. Ongevraagd en gevraagd. En dat is mijn persoonlijke mening. En ach, smaken verschillen. Wat de een mooi vind, hoeft een ander nog niet mooi te vinden. Toch?
Als wij alles even mooi zouden vinden, dan wordt het maar een saaie boel.
Ik heb gezegd.
@JJO Wat zul jij gezellig zijn op kraamvisite
Tuurlijk mag je een mening hebben,
Maar dit is geen “Wat vinden jullie van mijn horloge?” topic.
Dit is een NA, waar iemand vol trots zijn nieuwe aanwinst laat zien.
Een simpel “Gefeliciteerd” volstaat dan toch?
Ik zie geen reden om dan negatieve opmerkingen te plaatsen.
Maar ja, doe waar jij je goed bij voelt.
Je had beter niks kunnen zeggen!
Ongelofelijk wat een negatieve reacties hier op een bericht van mij waarin ik het woord “lelijk” heb gebruikt om mijn gevoel over een onderdeel van een horloge weer te geven. En ik ben zeker niet van plan om het mooi te noemen, als ik het niet mooi vind.
En ik ben verbaasd dat je bij een NA alleen met "Gefeliciteerd"mag reageren. Ik lees zelfs een reactie dat ik “beter niks had kunnen zeggen”.
Wat is dat voor onzin? Niemand gaat mij de mond snoeren en tegen mij zeggen dat ik beter niks had kunnen zeggen.
Allemaal vriendjes van de koper van dit horloge hier?
Volgens mij lacht de verkoper om mijn opmerking dat ik de urenwijzer van zijn horloge lelijk vind en kijkt hij verlekkerd naar zijn mooie horloge dat hij heeft aangeschaft en is hij mijn opmerking allang weer vergeten. En zo hoort het.
ik heb zelf ook een aantal horloges. En denk je dat ik mij druk ga maken over wat anderen er van vinden. Helemaal niets. Het gaat erom dat ik mijn horloges zelf mooi vind en dat zal - als het goed is - ook voor de eigenaar van de Rolex gelden.
Wat een zeldzaam gezever om niks in dit draadje.
Haha Tja Rolex heeft die nu eenmaal
Ik keek nog even naar de reactie van de eigenaar van de Rolex op mijn berichtje.
Hij vat mijn opmerking op met een kwinkslag en een knipoog.
Bravo PSAD ! De juiste reactie. Gewoon maling hebben aan mijn krtisiche kanttekening en helemaal verliefd zijn op je NA.
Veel betere houding en relatievering dan van een aantal andere posters hier in dit draadje. Het is om te lachen.
Ja we weten het nu wel. Je gaat graag ergens gestrekt in. Prima, iedereen is anders.
Maar begin een reactie in een NA topic dan tenminste met gefeliciteerd oid. Nee, vind ik lelijk klaar.
Je hebt een vriendelijk voorsteltopic gemaakt waar iedereen ook vriendelijk een reactie op geeft.
Is het dan zoveel gevraagd om dit in iemand anders topic ook te doen?
Of had je daar ook liever 20 ‘ik vind Omega lelijk’ reacties gehad?
Mijn bescheiden mening. Fijne avond.
Het is een “lief” kind
@ NOAD
Nog iemand die zonodig moet reageren.
Ik ben helemaal niet iemend die er gestrekt ingaat. Dat maak jij ervan. Weer een subjectief oordeel dat nergens op slaat. Hoe weet jij of ik iemand zou zijn die er gerstrekt ingaat? Mijn advies aan jou is om een beetje voorichtig te zijn met dat soort uitlatingen.
De enige persoon die op een volwassen, relativerende manier heeft greageerd op mijn post is de eigenaar van de NA Rolex (zie zijn reactie bij post 55 19 november).
Hij doet het met een kwinkslag en een knipoog af. Zo van, het kan mij niet schelen wat jij er van denkt. Ik heb het horloge en ben er heel blij mee.
De enige juiste reactie op mijn post, hahaha. PASD: klasse hoor! UItstekende reactie,
Van de overige posters kan ik dat niet zeggen
Voorzichtig zijn jij hoor
Ik kijk wel uit!