Haha thanks allemaal! Ik waardeer de liefde enorm. Ik heb nog een paar 20mm Nato bandjes liggen (zwart, james bond grijs zwart en blauw) ik vraag me af hoe die zal staan op Nato en of die dan niet wat meer ‘understated’ is op momenten dat ik dat zou willen. Bijv. als het zomer is en ik in een polo loop.
Mooi dat je hem hebt weten te krijgen, ookal is het niet tegen list. Maar eeehhh:
Dat is inderdaad simpelweg niet vergelijkbaar… het zou niet best zijn als dat wel zo was!
Bij welke S&C kun je na 8 mnd een batman oppikken?
Gewoon schitterend, congrats👌🏾
Gefeliciteerd! Mooi horloge!
Prachtig horloge! gefeliciteerd. Ga die Rolexen steeds mooier vinden, maar deze typen liggen toch buiten mijn financiële mogelijkheden. Maar ik kan wel een staatslot kopen… dus wie weet volgende maand.
Mooi man. Wat een knaller. Gekocht voor het leven dus wat boeit het die extra centen. Genieten!
Van harte met je geweldige aanwinst. Wat mij wel benieuwt is of je niet gewoon had kunnen betalen vanaf je vakantieadres en het horloge later ophalen. Veel plezier er mee en van in ieder geval.
Groeten
Rutger
Dat zou in principe niet uitmaken, want alle s&c’s hanteren de zelfde wachtlijst .
Ik stond overigens op de wachtlijst bij de rolex boutique van amsterdam.
Mooie aanwinst en tof dat je er gewoon voor bent gegaan ondanks de priijs. Kopen om te dragen
Dankjewel! Ik had er destijds ook aan gedacht om het horloge op die manier te betalen. Ik zat echter ergens waar het internet niet altijd betrouwbaar/snel genoeg was, waardoor ik niet geld kon overschrijven als zijnde aanbetaling of iets dergelijks. Betalen via creditcard was ook geen optie omdat mijn simpele ing creditcard tot de 1000 gaat en niet tot de 8.250,-
Quality and beauty are long remembered when the price is long forgotten.
Oftewel blijf er heel lang van genieten en doe hem niet weer weg, daar krijg je spijt van. Zie betreffende item : spijt, op dit leuke forum.
Groet, bb
Super mooi horloge zeg! Veel draagplezier!
Mooi verhaal en prachtig horloge!!
Schitterend hoor. Heel veel plezier ermee!!!
Gaaf. Hoop dat de vreugde lang mag blijven.
Prachtige aanwinst. Draag het met trots (maar dat zal wel goed komen)
Heeeel erg mooi: gefeliciteerd !!
Premie betalen en 14 K. om de pols is toch gewoon genieten als dat kan en mag!
alleen nu zorgen dat het geen beauty queen wordt.
Hij is gemaakt om te dragen !