NA: Rolex BATMAN - 116710BLNR (Mijn Droomhorloge)

Gefeliciteerd prachtige klok en veel draagplezier :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige klok met 500 shades of blue . Veel plezier er van!

1 like

Ontzettend gaaf horloge!
Hier ga je nog iedere dag van genieten en genieten en genieten en…

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige “Batman”, mooi dat je je gewenste Rolex hebt kunnen bemachtigen. Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

1 like

Van harte met dit zeer fraaie exemplaar!!:bat:

1 like

Knaller :+1::ok_hand:

1 like

Prachtig, van harte!

Hier staat ie ook op de verlanglijst (tegen listprijs, 6K daarboven lukt niet) maar bij verschillende S&C’s worden geen inschrijvingen voor de wachtlijst meer geaccepteerd, is tenminste mijn ervaring.

Iemand de gouden tip? (RVS eigenlijk :slight_smile: ). Zijn er nog inschrijvingen mogelijk ergens? Jaartje wachten is zo om nl…

1 like

Onwijs mooi horloge! veel plezier ermee

1 like

De BLNR is echt super, heel veel draagplezier!

1 like

Super mooi! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Ben ook een grote fan van de GMT II Batman. Vind persoonlijk de nieuwe ge-updated versie op de Jubilee band net wat mooier (en meer comfortabel), maar weet dat dit per persoon kan verschillen. Geniet ervan Vleermuisman!

PS: De rubber-banden van RubberB en Everest zijn ook een hele mooie afwisseling op een Batman.

1 like

Thanks man! Ook bedankt voor de rubberen band tip. Ik heb zelf ook nog nagedacht over een rubberen band. Maar Everest en RubberB vragen wel enorm veel geld (rond de €200) voor een rubberen band met een inkoopprijs van rond de €5 á €10. :stuck_out_tongue: Ik snap dat ze adverteren met vulcanized rubber etc, maar je hebt ook vulcanized rubber voor 30 euro. Dus ik snap die prijs premium nog niet helemaal, maar ik heb me er ook nog niet heel erg in verdiept moet ik eerlijk bekennen. Vooralsnog ben ik van mening dat Everest en RubberB een mega premium vragen omdat ze zoiets hebben dat die gekke rolex bezitters (die toch al zoveel geld uitgeven aan een horloge) ook wel bereid zijn veel geld uit te geven aan een ‘premium’ rubberen band haha.

1 like

supermooie aanwinst!!

1 like

Mooi! Geniet ervan. Goed weekend!

1 like

Is elke bandje. 1 of 500 euro

Weet je, als je goed en mooi rubber wilt dan gewoon de prijs ervoor neerleggen . Ga je enorm veel plezier aan hebben.
Ff doorpakken, je bent nu toch centjes aan het strooien .

Ik snap dat nooit, waarom moeilijk doen over de prijs van een bandje… als het mooi is en het is wat je wilt gewoon doen… Net of je horloge niet 5miljoen x over de kop gaat…

Hobby kost geld, dus gas erop.

Prachtig horloge heb je gekocht.

4 likes

De kwaliteit, comfort en perfecte aansluiting op de horlogekast is van deze banden echt een stuk beter (heb zelf behoorlijk wat onderzoek gedaan), maar het had idd leuk geweest als ze er rond €100,- voor vroegen ipv €200…

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Dankjewel allemaal! Ik ben nog steeds hartstikke blij met de Batman. Ik vind dit echt een ontzettend veelzijdig horloge, het ene moment heb ik een pak aan en staat die ontzettend nice. Vervolgens sta ik zie zelfde dag in een bar in een t-shirt en jeans en staat die nog steeds geweldig. #InLove

7 likes

gefeliciteerd, ook zal ik deze een dag in mijn bezit hebben haha

1 like

Help ik ben nog steeds verliefd…

15 likes