NA: Rolex BATMAN - 116710BLNR (Mijn Droomhorloge)

Schitterende aanwinst! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Uiteindelijk (na veel onderzoek gedaan te hebben) een Rubber B band aangeschaft!

Het is wel echt een kwaliteitsband zeg. Het stuk bij de lugs past echt perfect op de horlogekast en is voorzien van titanium aan de binnenkant. Hierdoor voelt het echt super solide aan.

Het enige minpunt blijft voor mij wel de prijs, 250 dollar voor een band + 30 dollar voor shipping is wel echt een fors bedrag. Ik heb het idee dat ze ook 150 eu hadden kunnen vragen en dan nog steeds 100% winst pakten, maar goed. Voor wat de 30 dollar aan shipping betreft: ze verzenden de banden met verzekerde high priority UPS shipping, waardoor je je bestelling binnen 48 uur ontvangen hebt vanuit Miami, Florida).

Het zijn nogmaals wel super degelijke banden van duidelijk hoge kwaliteit. Je voelt het er meteen aan af! Wel jammer dat ze niet echt een instructieboekje of iets meeleveren of een installatievideo online hebben staan. Nu moet je zelf unboxing video’s gaan kijken en uitvogelen hoe je het beste een comfortabele fit krijgt via youtube videos van andere horloge enthousiasten. Bij de versie die ik heb (waar je rolex sluiting ook op past), dien je namelijk een stuk van de band af te knippen. Nu heb ik het geluk dat ik geen amateur ben en op zich vrij voorzichtig en nauwkeurig banden kan omwisselen en op maat kan maken. Maar voor de leek zijn enige aanwijzingen handig.

Pics or it didn’t happen:

7 likes

Mooi horloge en de originele band mag imho heeel snel terug erop

5 likes

Heerlijk!!
Op staal is ie het beste

1 like

Of voor de afwisseling een super jubilee.

2 likes

Gefeliciteerd man, wat een fantastische aankoop

1 like

Top klok! absoluut. Zonde van de rubberen band, te duur en haalt het gewoon niet bij de originele band.:thinking:
zeg maar een negatieve boost, jammer.

1 like

De rubberen band maakt het wel meer understated. Soms is dat precies wat je wilt, als je in een bar zit in hartje Amsterdam. :slight_smile:

Ehh…kijk ie uit…een keer met je ogen knipperen…, dag Rolex. Of ben ik nou naïef…:wink: niks mis met de hoofdstad maar er lopen te veel graag grijpe handjes rond.

1 like

:point_up_2:

1 like

Met zo’n forumnaam is het logisch dat je deze wilt hebben natuurlijk :grin: Prachtig horloge, veel draagplezier!

2 likes

Je bent zeker niet naïef. Ik kickboks al jaren, maar desalniettemin heb ik niet de illusie dat ik geen slachtoffer zou kunnen worden van zo’n overval. Ze pakken je namelijk gewoon met 3-4 man of met wapens. Dus je bent vrij kansloos als ze je verassen van achteren.

Juist omdat ik mijn horloge af en toe wat meer understated wou hebben als ik in onze hoofdstad, andere randstadssteden of in de gym loop. Ik hoef juist niet te showen met het feit dat ik een Rolex om heb, ik draag het horloge voor mezelf. Sterker nog, ik had laatst een kennis die dacht dat mijn horloge nep was, omdat hij wist dat een stalen sportsrolex niet op een rubberen band te verkrijgen was. :smiley: Ik nam maar niet te moeite om hem te corrigeren met de Yachtmaster lijn. :slight_smile:

3 likes

EINDELIJK! Iemand die de link ziet tussen mijn forumnaam en mijn grail hahahaha. :smiley:

Sinds gisteren ook eigenaar van de Batman

7 likes

Gefeliciteerd! Via de AD kunnen regelen?

Yes

Gefeliciteerd Stephan👍🏻

1 like

Wel bijzonder dat de AD een horloge uitlevert die al jaren uit productie is.

7 likes

Hahaha scherp. :joy: Wel mooi dat iedereen hier op HF elkaar gek probeert te maken. :laughing: