NA: Rolex Datejust 41 126300 blue

Daar is die dan! Mooi en veel plezier ermee.

1 like

Vaak gezocht naar hem maar moeilijk te vinden, voel zijn aanwezigheid wel😜

Edit: waar is die eigelijk?

Prachtige aanwinst @RLC! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd heel mooi. Mooie collectie…als je van donkere platen houdt dan.:grinning:

1 like

Van harte!

1 like

Erg mooi. Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Nee hoor. Voor mij is Rolex gewoon het ultieme. Beter gaat het mijns inziens voor dagelijks gebruik/toolwatch achtig horloge niet worden.

1 like

Komen er nog meer pilaren Hierna? :classical_building:
Of collectie compleet nu?

Denk dat er niet snel een 5de horloge van 5-10k of meer bij komt. Dus deze vier zijn wel het fundament. Het voelt nu wel even compleet, maar denk dat er in een lagere prijscategorie nog wel het een en ander gaat veranderen of bij komt. Heb bijvoorbeeld nog een Tissot PRX Powermatic 80 en een Doxa Sub300T Caribbean op mijn wishlist. Maar voorlopig is het voor nu even goed zo.

1 like

Congrats nog. Vind het een ingetogen samenstelling. Past mooi in het geheel.

Je gaat in de toekomst dus eerder upgraden dan toevoegen, begrijp ik?

1 like

Mooi man dat hij er eindelijk is. Snap wel dat je deze mooi vindt :slightly_smiling_face:

1 like

Dat begrijp je verkeerd. De 4 horloges die ik nu heb gaan in principe nooit weg. Zal wellicht in de toekomst nog wel wat bij komen, maar denk dat een 5de klapper van dezelfde prijs categorie nog wel even op zich zal laten wachten.

1 like

Ach, wellicht heb je Rolex ooit een keer wel gezien en wil je verder “omhoog” richting AP/ Lange/Moser/Patek

Dat lijkt me de logische weg, en ik denk dat er wel een x eentje gaat komen bij je als je de moed kunt verzamelen wat van je R collectie te offeren.

2 likes

:star_struck: prachtig gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd, leuk verhaal erbij!

1 like

Gefeliciteerd man. :+1:

1 like

Zeg nooit nooit maar het gaat nog wel even duren voordat ik 30-100k op een horloge stuk sla. Voorlopig is wat ik nu heb in de huidige fase in mijn leven het maximale voor nu…
En ga niet een hele collectie opofferen voor een horloge.

Zoals een fluted bezel en een jubilee? :flushed::flushed::flushed:

10 likes