NA: Rolex Datejust 41 126300 blue

Ik heb die combinatie vorige week om gehad, kwestie van smaak maar niet mijn ding… beetje te verfijnd, beetje vrouwelijk.
Vind de gladde bezel met Oyster wat stoerder, mannelijker.
Maar nogmaals, allemaal kwestie van smaak.

1 like

Die is voor de rijke tattaas

2 likes

Daar is die dan. Congrats!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige na.
Ziet er gelijk een stuk sportiever uit met deze lunette en band samenstelling en de blauwe wijzerplaat.
Geniet ervan.

1 like

Mooi … Tataaaa

2 likes

Ik lees dat een hoop mensen zeggen “ het wachten waar” of “eindelijk”.

Ik ben een redelijke NO-NO maar ik kwam in eerste instantie überhaupt niet op een lijst of wat dan ook bij de Ad voor de 126334. Uiteindelijk via een bekende van mij die een redelijke big spender is gelinkt aan een medewerker van de AD toch in de Picture gekomen maar toch ruim een jaar moeten wachten.

4 maanden voor list een Rolex kopen is dus m.i. Snel

1 like

Zeker heel mooi. Persoonlijk vind ik deze combinatie met de blauwe wijzerplaat mooier dan bijvoorbeeld de sub staal/goud met blauwe wijzerplaat.
Hans

1 like

Heel erg cleane DJ en mooie foto’s! Geniet van de aanwinst

1 like

In de huidige tijdsgeest is 4.5 maand wachten op een Rolex inderdaad snel. Wellicht was ik ook behoorlijk verwend door mijn Explorer II 226570. Daarbij kreeg ik het telefoontje binnen twee weken na de release van het nieuwe geüpdate model.

Deze is ook echt fraai hoor. Maar wel echt een totaal ander horloge. Ben persoonlijk echt blij met mijn gladde bezel en Oyster band keuze. Past voor nu beter bij wat ik voor ogen had. Een iets meer dressy piece maar wel nog sportief.
Daarnaast kon ik de Datejust met fluted bezel ook niet bestellen en de gladde bezel wel. Overigens vond ik dat niet erg want ik vond voor mij persoonlijk 2k voor een andere bezel een boel geld, mede doordat ik de gladde bezel ook al prachtig vond.

2 likes

Mooi man! Gefeliciteerd!

1 like

Nice PRX 4 life.

Ook mooie rolex trouwens :v:

1 like

Gefeliciteerd Ralph! Zeker de bracelet maakt deze een stuk sportiever. PCL’s krassen wel, maar is mij tot heden reuze meegevallen.

5 likes

Mooi horloge, veel draagplezier!

1 like

Goeie smaak! De Omega, de Sub en de Datejust heb ik ook, dan wel met witte plaat. Iconisch trio. Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Gefeliciteerd kerel! Toffe Datejust!

1 like

Van harte, prachtig :ok_hand:

gr JK

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Ook in dit topic, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :muscle:t6: Veel krasvrije mooie tijd gewenst met dit mooie exemplaar :slight_smile:

1 like

Wat een mooie ervaring kerel, vet gaaf horloge ook.
Gefeliciteerd .

1 like