NA: Rolex Datejust 41 126300 blue

Oef!!! Super zeg!
Gevalletje buitencategorie!

Veel draagplezier!!!

1 like

Ralph proficiat met je NA :slightly_smiling_face: geniet ervan :+1:t2:

Ik vind deze van JohnWick toch wel iets meer sexepiel hebben :blush:

2 likes

Fluted is inderdaad ook erg fraai. Maar voor mij persoonlijk was de gladde bezel en Oyster de juiste toevoeging aan mijn collectie.

6 likes

Das toch geen krasje he? :dizzy_face:

3 likes

Je serienr Ralph.

1 like

Nee lijkt zo

1 like

Gelukkig

Zal onvermijdelijk zijn bij deze Datejust met z’n gladde bezel en Oyster band met PCLs

1 like

Vast wel maar zou zonde zijn als dat op dag 2 al is :sunglasses:

Gefeliciteerd met je NA! Leuk om te zien dat je collectie zwarte divers is veranderd naar je huidige collectie. De DJ met blauwe plaat is een mooie toevoeging

1 like

Perfectie :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Dan ben je geboren voor het “geluk” haha… desalniettemin proficiat met je prachtige horloge!

1 like

Hoe bedoel je geluk?

Niet de combi die ik zou hebben gekozen, maar jij vindt het geweldig en dat is mooi.

Maar je bent nog jong, Ralph. Kan me niet voorstellen dat dit het gaat zijn qua premium.

Binnen gaan voor de armband en vervolgens de verrassing ‘dit horloge is niet van mij, dit is die van jou!’ horen. Mooi dagje dan.

1 like

Ik had dat laatst ook bij de AD. Ging ring kopen voor de verjaardag vrouw. Mooie uitgezocht toen kwam de verkoper ineens terug en had zijn DJ niet meer om maar pepsi in stickers. Ik zeg, u had toch zojuist een DJ om en nu een pepsi :thinking: verkoper zegt dat klopt en jij staat daarvoor op de lijst toch? Nou ik meteen een hoge hartslag en kon nog net ja knikken in mijn enthousiasme :drooling_face: verkoper, nog weekje of 4 dan is die van jou want dan kun je hem vinden bij onze pre owned afdeling in amsterdam​:sob:

11 likes

Voorlopig even niks. Misschien de Tissot PRX Powermatic 80 in het blauw.

1 like

Heb je die al live gezien?

Begrijp me goed, voor het geld een mooi horloge, maar naast bijvoorbeeld zo’n DJ ga je zoiets lijkt me weinig dragen. Straalt natuurlijk veel minder kwaliteit uit.

1 like

Gefeliciteerd! Fraai horloge. :+1:
Deze collectie zou voor mij net wat teveel van hetzelfde zijn maar ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk! Geniet ervan.

1 like

Jazeker en was er oprecht van onder de indruk. De band was zeer degelijk gemaakt. Echt een mooi horloge. Natuurlijk niet te vergelijken met mijn Rolexen en Omega Speedmaster maar ik heb mijn collectie als volgt opgebouwd:
2 vintage erfstukken (Eterna Sonic Electronic ESA9162 en Omega Seamaster 600 136.011)
4 core collection pieces (3x Rolex, 1x Omega)
2 budget beaters (Citizen NY0040 Promaster en Hamilton Khaki Field Mechanical)

Ik denk er sterk aan om de Hamilton Khaki Field Mechanical te verkopen en voor de Tissot PRX Powermatic 80 te gaan. Dus je moet die Tissot als horloge ook in dat figuurlijke daglicht zien.

3 likes