Gaaf zeg!
Geniet ervan
Geniet ze, de mooiste Rolex imo!
Klopt⦠ik heb hem dat ook al eens in een PB gevraagd hoe dat precies zit. Mag in algemeen⦠of in Rolex only. Als een Rolex NA iets te lang trending blijft in Algemeen bestaat de kans dat hij wel verplaatst wordt naar het groene deel
Helemaal eens hoor, dragen die hap. Het gaat bij mij meestal wel snel maar dit is een nieuw record!
Pohhh wat een ding. Misschien nog wel zwaarder dan de DSSD, maar dan met een betere gewichtsverdeling. Heel gaaf!
Bedankt mannen!
Wauw, prachtig horloge en een mooi verhaal. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met de Duvel!
Gefeliciteerd!
Lekker man. Dikke feli met de NAš„³
Heel mooi! Geniet ervan onder het genot van een Duveltje!
Gefeliciteerd met je gmt master.
Persoonlijk vind ik de James Cameron, niet slechter dragen dan mijn no date, maar ik ben wel gewend aan het dragen van grote dikke duikers
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Heel veel plezier er mee gewenst
Mooie aanwinst! Van harte en veel draagplezier gewenst.
De redenatie achter waarom de BLNR ontgaat me, maar op de jubilee is het een enorm gaaf horloge. Gefeliciteerd, geniet ervan!
Onwijs gefeliciteerd! Echt een prachtige horloge.
Van harte
Heel mooi Gefeliciteerd met de aanwinst
Het is alsof de duvel er mee speelt
Misschien ben jij dan niet zoān watje als ik ben. Ik heb dat ding nog net niet huilend de hoek in gesmeten maar het scheelde niet veel.
Dank jullie wel mannen!
Had je die deepsea dan vantevoren niet eens gepast
Haha jawel, weet nog dat het daar wel mee vond vallen. Maar goed dat was een paar minuten, in de winter. Toen het echt warm begon te worden werd ik m echt zat want je moet m strak dragen.
Lekkere NA! Geniet ervan mooier dan je SD!