Tophorloge! Congrats!
Een zeer gerespecteerd forumprominent overkwam ooit hetzelfde, beschreef dat pakkend in een topic en ontving maarliefst 100 likes.
Aan de TLDR-piraten vast mijn welgemeende excuses. Een week om de pols Ik draag nu inmiddels een week lang de Rolex 126660 James Cameron Deepsea, en het leek mij voor diegene die dit model wellicht overwegen de moeite waard om er een korte beschrijving over te geven. Want, moet ik eerlijk bekennen, hij heeft mij een beetje teleurgesteld. Eerste indruk en omvang Om te beginnen pareerde ik de eerste twee dagen alle opmerkingen over het formaat en het gewicht. Met 44 millimeter kastdiameter en ā¦

Ten slofte had ik hier graag een foto bij gedaan van een onbeschadigd clasp. Das helaas mislukt, de eerste kras zit er alweer opš¤. Gaat toch altijd snel hĆØ
Ik ben blij dat RLC die sluiting niet hoeft te aanschouwen
ā¦en gefeliciteerd met je NA natuurlijk!
Tof ding hoor! Congrats en veel plezier ermee.

was daar enorm blij mee toen ik nog niet had gezien dat SC er op stond
Sticker der op, zie je niks van weer

Een zeer gerespecteerd forumprominent overkwam ooit hetzelfde, beschreef dat pakkend in een topic en ontving maarliefst 100 likes.
Haha ik weet nog dat ik vrij snel dacht: die Niels heeft verdomme gelijkš
Mooi man
Mooi dat ie er is en van harte gefeliciteerd. Echt mega gaaf horloge. Heel veel draagplezier gewenst.

die past bij de huidige levensfase met 2 jonge kids (waarvan de oudste echt schijt heeft aan het mooi houden van papāa horloge). De combi van staal, jubilee en een keramische bezel lijkt me voor nu echt een top combinatie!
Hier ben ik het volledig mee eens!

karakter enzo.
Het valt me mee dat je het een half jaar trok, die kolos.

Een veilige keuze
Dat klopt, maar wel een veel betere keuze dan voornoemde kolos. Gefeliciteerd.

kids
Kinderen.

F.P. Journe
Ik dacht even dat je een F. P. Journe had gescoord. Man, er kwam bijna een traan in mān ogen. Maar helaas. Daās wel een dingetje hoor, om zoiets om te gespen.

Valt heel erg mee met dat gewicht van de DS.
Heb DSSD een poosje terug om mijn pols gehad, het gaat mij nog niet zo zeer om het gewicht maar om de balans op je pols en dat laat wat te wensen over. Ploprof zit veel vlakker om je pols en daardoor heerlijk draagbaar + het feit vind ik met een Ploprof heb je veel meer beleving als een DSSD.
Ploprof is veel unieker. I love it
Er gaan geruchten bij de AD dat Omega de Ploprof uit de collectie willen gaan halen aangezien de Ultra Deep ervoor in de plaats is gekomen. Op diverse forums lees ik dat ze het werkelijk willen gaan doenā¦ik hoop het niet!!
Nogmaals van harte en staat je echt top.
Heeerlijke post en dito horloge. Het genieten straalt er vanaf !
ENJOY deze fel begeerde BLNR !
Die Journe
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan in gezondheid.
Hier op het forum weet iedereen dat een pp een heel goed horloge is, maar ik was gisteren op een verjaardagsfeestje en omdat ik de ploprof ook gewoon niet mooi vind, heb ik aan mensen die niks met horloges hebben eens gevraagd wat ze van dit horloge vonden, helaas vond iedereen het een lelijk ding,

Dat klopt, maar wel een veel betere keuze dan voornoemde kolos. Gefeliciteerd.
Bedankt man!

Daās wel een dingetje hoor, om zoiets om te gespen
Ja dat vond ik ook! Besefte me heel goed dat dit waarschijnlijk de eerste en de laatste keer was. Erg tof!

ik hoop het niet!!
Jij hebt er toch al ƩƩn? Maar ben het met je eens, de Ploprof is beter draagbaar dan een DSSD.

Nogmaals van harte en staat je echt top.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan in gezondheid.

ENJOY deze fel begeerde BLNR !
Dank jullie wel!

helaas vond iedereen het een lelijk ding,
Dat vonden ze ook van mijn DSSD. Mensen die niks met horloges hebben vonden m over het algemeen lomp en dik.

Heb ik aan mensen die niks met horloges hebben eens gevraagd wat ze van dit horloge vonden, helaas vond iedereen het een lelijk ding,
Dan was je op het verkeerde feestješ

omdat ik de ploprof ook gewoon niet mooi vind,
Ik wordt in ieder geval weer blij als ik naar mijn pols kijk

Jij hebt er toch al ƩƩn?
Klopt, maar zou het zonde vinden als het uit de collectie zou gaan bij Omega.

Maar ben het met je eens, de Ploprof is beter draagbaar dan een DSSD.

Mensen die niks met horloges hebben vonden m over het algemeen lomp en dik.
Wij ook

Wij ook
Ik meende dat jij zei dat het met een beetje spuug prima ging
Lukte ook wel. Alleen jammer dat de bezel naderhand niet meer soepel draaideā¦
Leuk joh. Maar die FP is wel erg mooi.