NA: Rolex OP 39mm blauwe wijzerplaat...

Die is echt gaaf :+1:

1 like

“Rolex blauw past bij jou!”

De mooiste blauwe wijzerplaten zijn van Rolex! Ik ga niet je topic kapen door m’n blauwe YM als bewijs te plaatsen…

Gefeliciteerd!

2 likes

Leuk verhaal en prachtig horloge, veel plezier met je aankoop

1 like

Top aanwinst :+1:

Blauw is één van mijn favoriete kleuren, heb zelf een blauwe auto. Horloge ontbreekt nog, maar dit zou ik zeker in de collectie willen hebben.

Veel plezier van deze prachtige aanwinst :wave:

2 likes

Super mooi ook in het blauw! Geniet er van!

1 like

Hij is prachtig! Van harte gefeliciteerd.

1 like

Doe ik morgen zeker! Ik begrijp dat de foto’s onder kunstlicht niet aanspreken… maar de volgende dagen zou de tijd ontbreken voor een NA topic te maken.

Iedereen bedankt voor de felicitaties en om mee te delen in mijn vreugde. Ook al is die bij een horlogegek van korte duur. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De foto’s zijn prima hoor. Ben alleen benieuwd naar de kleur blauw met daglicht en in de zon. :grin:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi klassiek horloge. Rustige uitstraling.
Geniet ervan!

1 like
1 like

Erg mooie Rolex.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier, dat zal ongetwijfeld lukken.

1 like

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Fijn te lezen/horen dat onze service gewaardeerd wordt! :wink:

8 likes

Welkom op het forum @Watchgirl:slight_smile: Mijn vermoeden zegt dat u de vriendelijke Rolex verkoopster bent, dan wil ik u nogmaals bedanken met het helpen maken van mijn “blauwe” keuze, en de fijne babbel, helemaal tevreden met mijn aankoop en het contact.

Op naar de volgende Rolex! :wink:

2 likes

Gefeliciteerd, hoor. Mooi verhaal en dito horloge!

1 like

Klopt, omdat het het de goedkoopste is in het gamma denk ik, noem ik het de instapper maar voor mij ook stijlvol clean, kan bij alles gedragen worden, een allrounder dus voor een nette prijs.

Heb het niet met groene tekst / secondewijzer of oranje accenten / secondewijzer. ( Sorry voor diegene het wel leuk vinden )

Heb het ook helemaal niet met duikhorloges als duiker. :wink: dus op een lijst inschrijven was niet nodig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Volgende mag dan een DD of DJ zijn, al komt de DJ dan weer terecht in het vaarwater van mijn Ball Marvelight en dan zou die verwaarloost worden, en dat kan natuurlijk niet, want de afwerking van mijn Ball horloges apprecieer ik telkens meer en meer!

Nu wachten tot de zon op komt voor de gevraagde foto’s van de sunburst dial.

Mooi man! Proficiat!

2 likes

Zoals al gezegd! Proficiat met deze mooie aanwinst!!

:beers:

1 like

Van harte! Mooi hoor! Benieuwd of je perceptie van het merk is veranderd nu. Was bij mij wel zo. Had je eerder moeten doen hè?!:wink:

1 like

Gefeliciteerd!! Erg mooie plaat zeg!

1 like

Gefeliciteerd met je instapper
Zo zou ik ook wel willen instappen !
Prachtig horloge, wat zeg ik, een van de mooiste van dit merk !

1 like