NA: Rolex OP 39mm blauwe wijzerplaat...

Haha misschien wel, maar mijn wederhelft denkt daar soms anders over… :joy: Zij is nog steeds het Fitbit / Apple watch type. Waar ik bewondering heb voor mechanische dingen.

Lees mijn post maar eens, hoeveel moeite het heeft gekost om “haar” nota bene een Montblanc te mogen kopen voor ons 20j huwelijk. :wink:

3 likes

Van harte gefeliciteerd! Prachtige aanwinst. Een van de mooiste Rolexen wat mij betreft! Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Mooi en strak horloge. Erg mooie en rustige wijzerplaat. Horloge valt op door zijn eenvoud.

1 like

Mooie Rolex en verhaal van aankoop :+1:. Geniet ervan.

1 like

Pracht Rolex. Strak vormgegeven. :ok_hand: De zegeningen van een instapper :grin:
Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi. Denk weg van het predikaat instapper, de Rolex die je hebt is tijdloos, de dial verveelt niet en het past bij elke gelegenheid.

1 like

Mooi horloge. Ik vind het blauw van de wijzerplaat prachtig.

1 like

Mooie Rolex!

Die groene puntjes geven er een mooi detail aan.

Veel draag plezier.

1 like

Schitterend :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

Prachtige dial.

Geniet er van!!!

1 like

Helaas geen zon gisteren, maar vandaag des te meer, dus hier even wat beelden…

18 likes

Oh wauw dat ziet er toch meteen heel anders uit. Mooie foto’s en vind de kleur blauw echt perfect die ze gekozen hebben. :+1:t3:

1 like

Het verbaast me totaal niet om te zien dat je een bubbelbad in je achtertuin hebt. :slight_smile: Dat frappeerde mij het meest. De kleurstelling van de Rollie blijft gewoon mooi. Dat doen ze goed.

2 likes

Wat een mooie aanwinst !
Gefeliciteerd en genieten doe je er al van … veel plezier (maar dat komt vast wel goed),

1 like

Die is er voor medische reden… :wink:

Maar de ideale dag om de zon op het water en de dial te laten schijnen en benadrukt de waterdichtheid van Rolex.

pfff ik wordt nog een kunstenaar, al die achterliggende boodschappen in afbeeldingen, binnenkort een “vernissage” doen van mijn horlogefoto’s. :joy: U komt toch ook?

3 likes

Je bent een echte taalacrobaat, een pennenridder…een schrijffenomeen.

Reuma?

2 likes

Ik kan niet eens zonder fouten schrijven Han, dus mij willen ze nergens joh.

Laat ons het houden bij spieren en gewrichten… :wink:

1 like

Dat hangt er vanaf of je hem in je achtertuin gaat houden, met bubbelende jacuzzi, kenny-g saxofoontje op de achtergrond, in een openvallende badjas met bolknak in de bakkes, een fles champagne in één hand en twee glaasjes in de andere.

Kan allemaal…

Maar ik vrees dat de buurmeisjes van de “bar met kamers” ook gaan komen dan.

Die kosten wel wat en is er geen budget over voor horloges.

Ik vroeg hen trouwens eens hoeveel het daar koste voor een uurtje, kwam op 100 euro uit. Heb ze 2 euro gegeven, meer tijd heb ik echt niet nodig! :joy:

1 like

Over taalacrobaten gesproken. Het verbaast je niet om te zien. Je bedoelt dat je wel wist dat je ogen goed in orde waren?

Frappeerde je het meest dat je dat niet verbaasde, of dat je dat zag? Of doelde je op het feit dat ie een bubbelbad bezit?

:thinking:

3 likes