Na, rolex oyster perpetual olive green 114200

Middelste is 34mm, scheelt een slok op een borrel hoor…

2 likes

Mooi horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

34 met brede lugs (relatief) draagt prima op een 17/17.5 pols

1 like

:+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

1 like

Vandaar dat ik er ook maar even bij zette dat ik het toch echt niet ben, ik dacht namelijk exact hetzelfde als jij

1 like

Mooi ding!

34mm en in ieder geval de oude “36mm” schelen maar één mm in diameter. Dat geldt voor de 16200, 16220, 16203, 16233, 16234, 16238, 16248. Die “Datejust 36” modellen meten…: 35mm!
bron:
http://www.clockmaker.com.au/rolex_case_size.html

Van de 116200 weet ik het niet eigenlijk. Kan iemand hier met een 6-digit en een schuifmaat even nauwkeurig meten? Heeft OP een schuifmaat?

Datejust vs 34mm OP (rechts dus):

2 likes

Gefeliciteerd…
Twijfel zelf tussen een 36mm DJ of een 41mm DJ.
Vind de 36 mooier qua design maar vrees dat deze te klein is (draag nu 114060). Als ik jou foto zo zie met een vergelijkbare pols als mijzelf heb ik nog hoop :smile:

1 like

36 valt toch wel mee (bij mij met 19cm pols en die zijn relatief plat ook nog). 41 is perfect maar 36 kan zeker ook.

Oeh, mooi zeg!

1 like

Van de week al mijn complimenten gegeven, maar ik blijf erbij: wat een prachthorloge! :+1:
Doet me serieus overwegen om een keer een 34 mm te gaan passen.

2 likes

Voor de Bhagwan moet je de Red Grape hebben. :rofl:

@wommelgem Mooie aanwinst :+1:

1 like

Heb het nog niet omgehad maar kom van 44mm dus even afwachten hoe dat gaat bevallen

Prachtig, klasse :ok_hand:t2:

1 like

Zo, :wink:

12 likes

Iets verder af aub :sunglasses::sunglasses:

1 like

:wink:

12 likes

Bedankt, dacht eerst een polar zoals de uwe te kopen maar was direct verkocht toen ik deze om had :wink:

3 likes

Wat een prachtige klok zeg, gefeliciteerd!

Als hier ooit een 41mm versie van komt gaat de gehele collectie in de verkoop

Tsja…ziet er echt top uit toch gewoon. Moet ik toch zelf maar eens gaan testen, want die kleur is geweldig!

1 like

Haha, staat top! 34mm, had ik niet verwacht.

Geniet van je mooie aanwinst!

1 like