NA: Rolex Pepsi GMT Master 1675 van 50 jaar!

Wat een beauties mannen, erg charmante klokken, enne is dat nou gouden knoopje op die beschermhoes? erg gaaf hoor, ik vind dit wel het mooiste model gmt van het merk denk ik, ook qua kleur samenstelling.
Is die van jouw met plexiglas @sprinter? en welk model is het, dan ga ik ook maar eens wat speurwerk doen.

1 like

Plexiglas @AlcoS … tik op chrono24 of goolgle Rolex 1675 GMT Master vintage en er gaat een geweldige wereld voor je open :sunglasses:

1 like

:joy:

1 like

net gedaan… ben nu op zoek naar ƩƩntje uit mn geboorte jaar '76 …en moet ook nog eens een beton cire wandje uitkiezen… man man, en bedankt he :sweat_smile:

1 like

Waanzinnig, uit de tijd dat ze nog echt mooie horloges maakten! Proficiat met de hoogwaardige aanwinst!

2 likes

Congrats, enne…
…even proberen is leuk, maar weer snel op staal!

3 likes

Wat een prachtige klok…maar ik ben het wel met de vorige sprekers eens. Op staal graag!

2 likes

Voor een 1967 ziet hij er erg goed uit en snap wel dat je trots als een pauw bent :smile:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst!!! Proficiat!

1 like

Wat een absolute dijk van een horloge! Nooit meer weg doen!

1 like

Topper nu wil ik er ook 1 hf is niet goed voor onze gezondheid.:see_no_evil::see_no_evil:

4 likes

volgens mij ben je al 4 jaar lid… :sunglasses:

1 like

Ook een box :sunglasses: van z’n kleinzoon uit 97, nog twee maanden en dan is ie ā€œvolwassenā€.

6 likes

Nogmaals… … congrats :ok_hand:. Weet je zeker dat je de juiste mensen om je heen hebt? Volgens mij juist de verkeerde mensen :sunglasses:. Kijk wat ze jou allemaal aan doen, geen rust in je donder…Al zeker 2 jaar niet. Jaja ik weet het …Dit is een blijvertje :joy:. Geniet er van Don Gio :pray:

2 likes

Wat een topper! :ok_hand:

1 like

Inderdaad @anon33714818EV hahaha. Drie jaar is voor dit verhaal beter :joy:

Allemachtig-prachtig-1967…

Wat een aanwinst! Respect!

1 like

Ja en dan zeg ik het ook nog maar eens een keer…

Wat een prachtklok! Met alle respect voor de Rolex fans, ik vind het vaak allemaal meer van hetzelfde maar voor deze loop ik wƩl warm.

Prachtige uitstraling door zijn patina, dit horloge lƩƩft!!!

1 like

Echt prachtig een horloge uit mijn geboorte jaar Proficiat

1 like