Wat een beauties mannen, erg charmante klokken, enne is dat nou gouden knoopje op die beschermhoes? erg gaaf hoor, ik vind dit wel het mooiste model gmt van het merk denk ik, ook qua kleur samenstelling.
Is die van jouw met plexiglas @sprinter? en welk model is het, dan ga ik ook maar eens wat speurwerk doen.
Plexiglas @AlcoS ⦠tik op chrono24 of goolgle Rolex 1675 GMT Master vintage en er gaat een geweldige wereld voor je open
net gedaan⦠ben nu op zoek naar ƩƩntje uit mn geboorte jaar '76 ā¦en moet ook nog eens een beton cire wandje uitkiezen⦠man man, en bedankt he
Waanzinnig, uit de tijd dat ze nog echt mooie horloges maakten! Proficiat met de hoogwaardige aanwinst!
Congrats, enneā¦
ā¦even proberen is leuk, maar weer snel op staal!
Wat een prachtige klokā¦maar ik ben het wel met de vorige sprekers eens. Op staal graag!
Voor een 1967 ziet hij er erg goed uit en snap wel dat je trots als een pauw bent
Prachtig! Gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst!!! Proficiat!
Wat een absolute dijk van een horloge! Nooit meer weg doen!
Topper nu wil ik er ook 1 hf is niet goed voor onze gezondheid.
volgens mij ben je al 4 jaar lidā¦
Nogmaals⦠⦠congrats . Weet je zeker dat je de juiste mensen om je heen hebt? Volgens mij juist de verkeerde mensen
. Kijk wat ze jou allemaal aan doen, geen rust in je donderā¦Al zeker 2 jaar niet. Jaja ik weet het ā¦Dit is een blijvertje
. Geniet er van Don Gio
Wat een topper!
Allemachtig-prachtig-1967ā¦
Wat een aanwinst! Respect!
Ja en dan zeg ik het ook nog maar eens een keerā¦
Wat een prachtklok! Met alle respect voor de Rolex fans, ik vind het vaak allemaal meer van hetzelfde maar voor deze loop ik wƩl warm.
Prachtige uitstraling door zijn patina, dit horloge lƩƩft!!!
Echt prachtig een horloge uit mijn geboorte jaar Proficiat