Supergave klok! Van harte en heel veel draagplezier!
Heb je nog geen horloge uit je geboortejaar @pdr … zie hier mijn King Seiko uit mijn geboortejaar en Tuna uit het geboortejaar van mijn vrouw

Wat een ongelofelijk mooie klok Gio. Het is je van harte gegund man!
Proficiat!
Dick
Congrats met de aanwinst.
Even over de prijs:
Qua onderdelen zijn her en der wel wat zaken vervangen en aangepast. Hier moet je rekening mee houden als we het over prijs en stijgingen hebben. Meest in het oog springend is de bezel. Die is waarschijnlijk niet origineel… Ook over de lume heb ik mijn twijfels. Oogt erg groen terwijl ik alleen 1675 dials met witte of welbekende geel/oranje verkleurde lume ken (relume?).
Dit daargelaten is het een mooie aanvulling op je collectie. Draag em met trots!
Groeten,
Teun
Prachtig en bijzonder
Gefeliciteerd Gio, waanzinnig mooi!
Super gaaf! van harte!!
Prachtig, ziet er welhaast nieuw uit! Goed toch dat er mensen zijn die op hun kleinoden passen… doe vooral hetzelfde! Veel draagplezier!
Hoi @Teunan87 (thanks for the info, altijd handig) … horloge is altijd geserviced bij Heetman (Rotterdam). Sterker nog zelfs aangekocht in 1967! Ze kennen de hele geschiedenis. De lume is niet meer sterk aanwezig natuurlijk en de bezel is meer richting roze aan het gaan. Foto’s geven een iets ander beeld De lume is inderdaad geel richting oranje
Prachtig !! Ben niet zo Rolex minded (al vind ik ze bij andere vaak wel prachtig)
Maar de GMT met Pepsi Bezel is echt een topper !!!
Veel plezier ermee
WoW Gio, wat prachtig!!
Geweldig dat ook de complete servicehistorie bekend is!!! Dat maakt een bijzonder horloge nog veel specialer!
Edit- ik had niet gedacht dat je me voor zou zijn
Hahaha onder druk van jou en @anon55799749EV moest ik wel toeslaan, anders wat ik mijn naam als Sprinter verloren
Wat een aanwinst! Heel veel draagplezier.
Prachtig, heel veel draagplezier gewenst!
Erg mooie klok Gio! En wat heb je een mooie collectie opgebouwd in eigenlijk een korte tijd! Top!
Mooie klok!! Gefeliciteerd!!!
Nou als niemand het zegt, zeg ik het maar: Prachtig!
mooie klok man, niet normaal!
Geweldige klok zeg, adembenemend!