Mooi man…super keuze! Zojuist nog in Bolgna Explorer 1, OP39 blauw, 2019 datejust 36 fluted/jubilee gepast…het kan allemaal niet tippen aan de SUB:slight_smile:
Groeten van zn family member…
Lekkah Lekkah!
Een tasje van Schaap, even denken…
Bedoelde te vragen welke stad deze AD zat…
Niet alle en
hanteren een wachtlijst voor zover ik weet.
Gaaf duo!
Thanks, de sub is inmiddels 11 jaar oud en nieuw gekocht. Vorig jaar de Explorer ook nieuw gekocht. Ben er nog steeds niet op uitgekeken en gaan ook niet meer uit mijn collectie.
Mooi horloge zeg, geniet er van
Ik zoek nog een Explorer 214270 jammer dat die van jou al weg is.
Prachtig hoor die Submariner. Gefeliciteerd.
Persoonlijk zou ik liever de Explorer (zonder 1) hebben gehouden omdat ik de slanke kast zo mooi vind, maar ik heb een vermoeden dat jij deze ook weer snel in de collectie zal hebben. Beide bezitten is helemaal te gek
Ik heb de Submariner inmiddels 7x gehad (verschillende types), en het blijven fantastische horloges, vooral zonder datum.
Tegenwoordig is dit mij favoriete 3 wijzer sporty, totdat er een nieuwe slankere Sub komt (want dan ga ik gegarandeerd overstag).
Mijn beste,
Chapeau!! Schitterend!!
Proficiat dan ook met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een meesterlijke tijd mee!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd! En wat grappig dat jd de mm300wel ernaast wilt houden… dat zou exact ook mijn keuze zijn. Die voegt nog wel wat toe naast een sub en explorer.
Nice!! Geniet ervan!!
Dank allemaal voor de leuke reacties. Ik ben helemaal happy met mijn grail watch
Gefeliciteerd! Wat een mooie dag.
Podver! Lekker hoor, zo vers van de AD!
Genieten nu!
Congratz Ralph, schitterende NA!
Ralph, schitterende collectie.
Ik ben zelf niet zo een Breitling fan, maar voor de rest Whowww
Heel erg nice! Goeie zet. Ooit zal die sub mijn pols ook sieren
Gaaf duo!
Op deze foto lijkt de Explorer groter dan de Sub terwijl dat op papier juist niet zo is. Ligt dit aan de foto of draagt de 39mm Explorer groter dan de 40mm Submariner?