De vorige generatie non Ceramic sub oogt inderdaad kleiner dan het huidige model.
De SubC (dus de huidige versie) draagt groter en minder comfortabel dan de Explorer, maar op de pols lijkt hij niet eens zo veel groter.
Hier wat foto’s…
De Explorer draagt groter dan de sub. Dit komt vooral door de wijzerplaat. De kast van de sub is officieel 39.5 mm ipv wat Rolex aangeeft 40 mm. Wat draagcomfort aangaat dan heeft de Explorer mijn voorkeur. Deze draagt vlakker, de sub draagt hoger door zijn caseback. En bij warme dagen kan de band van de Explorer met de extension link 5mm groter maken.
Haha wat een hobby is het toch, geniet van je prachtige nieuwe rolex!
Gefeliciteerd met het nieuwe horloge.
Nu nog een duikbrevet halen en het zilte nat in met de NA.
Daar komt hij pas echt tot zijn recht.
Prachtig.
Duikbrevet hebben we al. Open water en advanced open water
En duikervaring?
Je gaat toch echt niet met de Rolex in zout water hé. Ik zou er nachtmerries van krijgen.
Ik doe de Suunto of de Shearwater wel aan! Rolexen blijven thuis van duikvakanties.
Iemand die met een Shearwater duikt is heeft zijn trim en platform meestal prima voor elkaar.
Dan kan de Rolex toch ook gewoon mee . Uiteraard na de duik meteen een zoet water badje, maar dat doe ik met de duikcomputer ook altijd.
en geen warm water toch?
Haha…
Heb extended range brevet en +600 duiken, dus dat trimmen is geen probleem… maar op vakantie gaat de Suunto D4 mee als horloge. zeker geen Rolex.
Gast. Je maakt een geintje hoop ik …
Dat snap ik .
Heb zelf ook geen Rolex .
Maar de MM300 gaat op gezette tijden gewoon mee voor een duikje daar is hij niets te goed voor.
Neen, ik ben zuinig op mijn dure horloges… een krasje is zo gebeurd.
Ik ook. Maar om nou met een Rolex duiker niet de zee in te gaan, nou ja … ieder zijn ding.
Rammen met die toolwatches!!
Anders krijgen ze nooit de patina en worden ze nooit meer waard als ze na jaaaaaren te koop zijn bij AVW
Briljant verhaal. Van harte gefeliciteerd! Ik begin ineens ook stiekem verliefd te worden op een no date geloof ik; nooit gedacht.
De Submariner is bij uitstek horloge die ik meeneem voor naar het strand, in de zee of duiken! Kan er goed tegen, geen enkel probleem.
Ideaal die fotospam. Zo kun je teren op een uitzonderlijk mooie collectie foto’s voor je advertentie in het blauwe gedeelte volgende week vrijdag