Avondje toppers wellicht?
Ik vind hem heel gaaf! Dit is echt iets bijzonders.
Ik heb er stiekem zelf ook weleens naar gekeken, maar uiteindelijk geen knoop doorgehakt.
Mooi
Stuur maar door als je hem niet mooi vind
Ik vind het mooi en kort omschreven waarom je toch voor dit horloge hebt gekozen. Vind ik hem mooi? Lastig te zeggen. Maar op het moment dat las wat de reden voor aanschaf was, kan ik het beter plaatsen. Het is in ieder geval een uniek horloge. En wellicht zijn dit horloges die je na verloop van tijd steeds beter kan waarderen. Cool is hij zeker. Het is geen grijze muis. Wellicht ga je er zo nu en dan ook wel een opmerking over krijgen. Of je dat nou leuk vind of niet. In ieder geval: Veel plezier ermee!!
Ik vind hem heerlijk! Lekker fout en wellicht wat over de top, maar ik kan dit wel waarderen!
Geniet van deze NA.
Echt niet fouter dan de gemiddelde Rolex. Gefeliciteerd met je NA.
Prachtig gefeliciteerd
Dat dit ruikt naar een sneaky verkooptopic
Gefeliciteerd met deze niet alledaagse knaller!!
Heel gaaf!!
Weet je zeker dat je het wilt horen? Want dit is een NA topic, en ik kan je gewoon feliciteren en je er heel veel plezier mee wensen.
Klik!
Maar ja, de poëet-filosoof @vintage.view said it best when he said:
Kortom: het is niet mijn kop Oboj, zeg maar. Geef mij maar een Ebel two-tone uit begin jaren 80.
Een ‘clown serti’ is altijd mijn guilty pleasure geweest. Heel wat clowns gehad, zélfs met originele diamond dial, maar nooit een serti. Mooi ding!
Best cool
Lekker houden
Gefeliciteerd met de foute NA
Gefeliciteerd met je sertissage sub, zo om jou pols staat ie heel netjes
Wens je natuurlijk veel draagplezier
en ik zou zeggen gewoon houden. Bij een dial van 33mm denk ik vaak aan een damesmodelletje, kwestie van smaak natuurlijk dus niet boos worden
. Enne de two tone’s zijn weer populairder aan het worden, dus
bezint eer ge begint
Beetje ‘teveel van het goede’ maar dat heb je natuurlijk al snel met zo’n opvallende Rolex. Wel gefeliciteerd hoor! Leuk om eens iets bijzonders te zien.
Wat is ‘Serti’ eigenlijk? Staat dat ergens voor?
Gletter en glimmer; heerlijk!