NA: Rolex Submariner ref.16613 "Serti" aka De Foute Kersttrui

Avondje toppers wellicht?

3 likes

Ik vind hem heel gaaf! Dit is echt iets bijzonders. :smiley: :clap: Ik heb er stiekem zelf ook weleens naar gekeken, maar uiteindelijk geen knoop doorgehakt.

1 like

Mooi :heart::heart:

1 like

Stuur maar door als je hem niet mooi vind :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vind het mooi en kort omschreven waarom je toch voor dit horloge hebt gekozen. Vind ik hem mooi? Lastig te zeggen. Maar op het moment dat las wat de reden voor aanschaf was, kan ik het beter plaatsen. Het is in ieder geval een uniek horloge. En wellicht zijn dit horloges die je na verloop van tijd steeds beter kan waarderen. Cool is hij zeker. Het is geen grijze muis. Wellicht ga je er zo nu en dan ook wel een opmerking over krijgen. Of je dat nou leuk vind of niet. In ieder geval: Veel plezier ermee!!

1 like

Ik vind hem heerlijk! Lekker fout en wellicht wat over de top, maar ik kan dit wel waarderen! :+1:

Geniet van deze NA.

1 like

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Echt niet fouter dan de gemiddelde Rolex. Gefeliciteerd met je NA. :+1:

1 like

Ik ben even wijzen mijmeren… Serti is gewoon erg cool!

image

3 likes

Shine you must! heerlijk

8 likes

Prachtig :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Dat dit ruikt naar een sneaky verkooptopic :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze niet alledaagse knaller!!

1 like

Heel gaaf!!

1 like

Weet je zeker dat je het wilt horen? Want dit is een NA topic, en ik kan je gewoon feliciteren en je er heel veel plezier mee wensen.

Klik!

Maar ja, de poëet-filosoof @vintage.view said it best when he said:

Kortom: het is niet mijn kop Oboj, zeg maar. Geef mij maar een Ebel two-tone uit begin jaren 80.

1 like

Een ‘clown serti’ is altijd mijn guilty pleasure geweest. Heel wat clowns gehad, zélfs met originele diamond dial, maar nooit een serti. Mooi ding!

2 likes

Best cool :sunglasses:
Lekker houden
Gefeliciteerd met de foute NA

1 like

Gefeliciteerd met je sertissage sub, zo om jou pols staat ie heel netjes :+1:
Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand: en ik zou zeggen gewoon houden. Bij een dial van 33mm denk ik vaak aan een damesmodelletje, kwestie van smaak natuurlijk dus niet boos worden :wink:. Enne de two tone’s zijn weer populairder aan het worden, dus
bezint eer ge begint :smiley:

1 like

Beetje ‘teveel van het goede’ :smile: maar dat heb je natuurlijk al snel met zo’n opvallende Rolex. Wel gefeliciteerd hoor! Leuk om eens iets bijzonders te zien.

Wat is ‘Serti’ eigenlijk? Staat dat ergens voor?

2 likes

Gletter en glimmer; heerlijk!

2 likes