NA: Rolex Submariner ref.16613 "Serti" aka De Foute Kersttrui

Zet maar meteen in het blauwe gedeelte. Succes! :grin:

2 likes

Let op, kaper op de kust :wink:

2 likes

Prachtig :+1: veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Ik zou hem zelf niet dragen maar hij staat zonder meer goed. Misschien is het wel de Keith Richards onder de horloges….super cool maar niet erg knap, als je begrijpt wat ik bedoel :wink:. Ik ben een enorme fan van de Stones trouwens.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Toppertje die je niet vaak ziet!

1 like

Nou een horloge aankoop kan ik ook wel zelf vieren. Maar wat forums zo tof maakt is dat je ook meningen van andere kan delen.

Maar die Ebel staat voor mij toch wel wat meer synoniem voor een periode eerder dan deze Rolex. Iets wat mij ook meer aanspreekt, maar toch bekruipt mij dat de eind jaren 90 vibe ook wel weer terugkomt in de nostalgisch gevoelens.

1 like

Supertof juist, gefeliciteerd! Zo veel meer sprekend dan de zoveelste grijze muis. Ooit wellicht fout, maar inmiddels echt een conversation/statement piece. Cool!

1 like

Serti komt van Sertisage uit het Frans. Gem setting dial

3 likes

Die is grappig genoeg in mijn hoofd onlosmakelijk verbonden met foute “moderne” Breitling (van vóór Georges Kern), en met de TAG Heuer Link.

Al is het maar omdat die van 87 tot 99 verkocht werden in de eerste styling. Waarom Jason Bourne er in 2002 nog steeds één droeg is me een raadsel, maar man, wat was die film cool.

1 like

Dankjewel :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge,geniet er van

1 like

Eindelijk eens een echt lekkere Rolex! :100:
Al die dertien in een dozijn oersaaie middle of the road boring magazijnmedewerkersduikhorloge Submariners… :yawning_face:
Maar deze.
:grinning:
:facepunch:t2::sweat_drops:

3 likes

Proficiat met je NA!

1 like

Heerlijke wijzerplaat. Enjoy.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heerlijk fout! Ooit ook gehad in deze configuratie. Is dit met de latere variant band met ook de two tone clasp?

1 like

Prachtig horloge! Van harte

1 like

Deze Rolex is cool. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Hij is mooi van foutheid,nu nog die Mercedes
CLS in shootingbrake.

1 like